Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
refleksfri baggrund til produkt fotos ?
Fra : Ukendt

Dato : 13-08-04 19:48

Jeg har et fotobord med plast baggrunde, men den sorte er ikke refleksfri,
så jeg tænkte på at lægge noget filt eller lignende over istedetfor. Hvilke
stoffer anvender i ?

Poul B-H

Fra : ;o\)-max-

Dato : 13-08-04 20:18

<svar_i_gruppen>
> [...]
> så jeg tænkte på at lægge noget filt eller lignende over istedetfor. Hvilke

?? Sort er vel sort, så hva som helst kan bruges,
sort karton, eller mal med matsort.. ! -max-

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-04 19:43

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> wrote in message
> <svar_i_gruppen>
Hvilke

> ?? Sort er vel sort, så hva som helst kan bruges

nej ikke helt, så ville jeg jo ikke spørge efter en erstatning for den "sort
er sort" baggrund, som jeg allerede har !

poul b-h

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-04 21:00

<svar_i_gruppen> wrote in message

> refleksfri,
> Hvilke

Er der ingen der bruger sorte/farvede baggrunde ?
Jeg har lige været i en stofbutik, men alle de stoffer jeg troede kunne
bruges, lavede refleksioner, når man tog et blitz billede af dem.
Poul B-H