Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af digitalkamera hos Nomatica.com (Fra~
Fra : Stig Holmberg

Dato : 13-08-04 16:07

Nogen der kan fortælle deres erfaringer desangående?

Jeg er lidt i tvivl om jeg skal købe der, de er klart de billigste af alt
jeg har kigget på.

Ulemperne er hvis ens kamera går i stykker skal det sendes derned, hviket
sikkert er dyrt og besværligt, at der ikke er DK manual kan jeg sagtens leve
med, bare menuerne i kameraet er på minimum UK.

Kommentarer velkomne.

Mvh. Stig

---

Fra : Kim Schulz

Dato : 13-08-04 16:35

On Fri, 13 Aug 2004 17:07:15 +0200
"Stig Holmberg" <noone@nowhwere.com> wrote:

> [...]
> hviket sikkert er dyrt og besværligt, at der ikke er DK manual kan jeg
> sagtens leve med, bare menuerne i kameraet er på minimum UK.

jeg har købt derfra flere gange - altid god og hurtig service. Hvis man
køber pakkeløsninger får man forsendelsen gratis hvilket nogle gange
godt kan betale sig - f.eks. at tage et eller andet ekstra med til
kamera da det kommer med til samme pris som det ville koste med
forsendelse.
De har dansk support (dog er det vist en normand som står for det), men
det er kun nogle få dage om ugen. Skriver man til dem på engelsk så får
man svar inde for få timer.
Forsendelse tager typisk 5-7 dage.

MVH
Kim

Fra : Arne Rasmussen

Dato : 13-08-04 16:55

Jeg måtte vente 3 uger på et Fuji Finepix s5000 ....så deeeeeet - helt
tilfreds er jeg nu ikke
Mvh
Arne Rasmussen

Fra : Stig Holmberg

Dato : 14-08-04 00:25

> [...]

De har dansk support (dog er det vist en normand som står for det), men
det er kun nogle få dage om ugen. Skriver man til dem på engelsk så får

Hej Kim

Tak for svar, jeg tror jeg vil købe der, de virker seriøse.

Mvh. Stig

---

Fra : Kim Schulz

Dato : 13-08-04 18:24

Jeg ventede også 2 uger på mit s5000 men det er også gået ud af
produktion og ikke en lagervare mere. Jeg fik dog en mail umiddelbart
efter bestillingen hvor der stod at det ville blive forsinket og om jeg
evt. ville have tilsendt de andre varer jeg havde bestilt i en pakke for
sig (uden ekstra pris selvsagt).
MVH
Kim

Fra : Skeptikeren

Dato : 13-08-04 23:36

<noone@nowhwere.com> wrote:

> [...]
>sikkert er dyrt og besværligt, at der ikke er DK manual kan jeg sagtens leve
>med, bare menuerne i kameraet er på minimum UK.

Du skal i hvert fald IKKE købe batteri EN-EL3 til Nikon D70! Det
koster der over 600 kr!!

mvh sk

Have a nice day