Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Krit eller kig.. menneske billeder
Fra : ;o\)-max-

Dato : 13-08-04 12:27

I jagten på det is spisende menneske røg der en del OT
i kassen, men så fortæller de måske en anden historie..

Kvik som en 29 årig - største problem ved at blive 92
er genudsendelser på tv..
Største glæde: Når knægten kommer forbi med frisk
fanget fisk..
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1304248

Barn i en voksen verden..
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1304251

Fred og kærlighed, er det så meget at be om..?
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1304198
-max-

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 13-08-04 12:43

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Barn i en voksen verden..
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1304251
>
> Fred og kærlighed, er det så meget at be om..?

Hvad pokker skal man sige?

Du kan så bestemt noget med dit kamera, vi andre er forundt. Det er sikkert.

Det første og det sidste billede er kanongode. På hver sin måde.
92 år er et rigtigt godt portræt og fred og kærlighed er simpelthen morsomt.

Barn i i en voksen verden er ikke min kop the, men sådan er der så meget.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Thomas Kjær

Dato : 13-08-04 14:23

On 2004-08-13, -max- <ma22x3@hotmail.com> wrote:
> Kvik som en 29 årig - største problem ved at blive 92
> er genudsendelser på tv..
> Største glæde: Når knægten kommer forbi med frisk
> [...]

Dejligt billede. Umiddelbart synes jeg dog ikke fokusen ligger på
øjnene, som jeg synes den burde i et sådan portræt ved f1.4.

> Barn i en voksen verden..
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1304251

Det billede siger mig ikke umiddelbart noget. Jeg synes også manden i
forgrundens venstre arm er lidt for forstyrrende.

> Fred og kærlighed, er det så meget at be om..?
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1304198

Her er jeg ganske enig med kommentarerne på photosig. Baggrunden er
for forstyrrende, og så er det ellers en meget spøjs model.

Det er generelt nogle dejlige S/H konverteringer du her har fået
lavet. Er de bare lavet ved hjælp af channel mixeren, eller?

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : [HCS] 4000

Dato : 13-08-04 15:01

Tre flotte billeder. Specielt det første og sidste fanger mig, nok p.g.a. af
deres udtryksfuldhed.
Fortsæt arbejdet og lad os se mere af den slags. For år tilbage var det
meget populært med den slags billeder, siden er de gået lidt af mode. Du har
evnen og ideérne til at tage tråden op igen.

hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

*www.pbase.com/hcstune*
----

Fra : ;o\)-max-

Dato : 13-08-04 15:12

"[HCS] 4000"
> [...]
> meget populært med den slags billeder, siden er de gået lidt af mode. Du har
> evnen og ideérne til at tage tråden op igen.

Hehehe - Ja Hans, hvis vi lever længe nok blir vi
vel moderne igen..
Vi kan jo ikke alle være originaler som feks. en
Thierry Geoffroy.
Tak for det, Hans..! -max-

Fra : Hans Kruse

Dato : 13-08-04 16:54

> Kvik som en 29 årig - største problem ved at blive 92
> er genudsendelser på tv..
> Største glæde: Når knægten kommer forbi med frisk
> [...]

Det er et rigtigt godt billede med masser af udtryk. Fed dame!
Selvom der er lidt meget luft i venstre side, virker det nu meget godt.

> Barn i en voksen verden..
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1304251

Drengen og billiardspilleren har vel egentlig ikke noget med hinanden at
gøre, vel? Det er nok mit største problem med det billede. Hvis du have
fanget drengen tættere på med hans spørgende, undersøgende blik kunne det
være blevet helt godt, tror jeg.

> Fred og kærlighed, er det så meget at be om..?
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1304198

Det er et meget sjovt billede, vel mest pga. mandens aparte påklædning.
Ellers siger det mig ikke så meget. Det er lidt for forvirrende at se på
synes jeg, måske pga. hans forfærdelige tøjsmag (eller mangel på samme...).

Anyway, max, sjovt at se dine billeder og der er nogle rigtige perler
imellem.

Mvh, Hans

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 13-08-04 19:43

-max- wrote:

> I jagten på det is spisende menneske røg der en del OT
> i kassen, men så fortæller de måske en anden historie..

Det første kan jeg godt lide, de to andre siger mig ikke noget...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 13-08-04 21:17

Den Fri, 13 Aug 2004 20:42:51 +0200, skrev Niels Riis Ebbesen:

>Det første kan jeg godt lide, de to andre siger mig ikke noget...

Sublim og konstruktiv kritik. Det bliver Max sikkert glad for.

Kurt Hansen

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 13-08-04 21:40

Kurt Hansen wrote:

> Sublim og konstruktiv kritik. Det bliver Max sikkert glad for.

Det er min erfaring, at max ikke er krukket og selvhævdende, og at
han sagtens kan forholde sig til en personlig tilkendegivelse...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Hans Kruse

Dato : 13-08-04 22:16

> Det er min erfaring, at max ikke er krukket og selvhævdende, og at
> han sagtens kan forholde sig til en personlig tilkendegivelse...

Jeg er helt enig, men din kritik siger bare ikke så meget i dette tilfælde,
men det er da bedre end ingenting

mvh, hans

Fra : ;o\)-max-

Dato : 13-08-04 22:38

"Hans Kruse"

> Jeg er helt enig, men din kritik siger bare ikke så meget i dette tilfælde,
> men det er da bedre end ingenting
>
> mvh, hans

Hvis nogen træder mig over tæerne, har jeg stadig
hænderne fri til at klaske dem med fisk, så der
er ingen grund til at andre kaster med fisk på mine
vegne - Jeg forstår godt Niels kommentar - den adskiller
sig jo i grunden ikke meget fra det der allerede var
blevet sagt af andre - nåja bortset fra Hans der kaldte
mig gammeldags, hehe.. Bare så der ikke er nogen
misforståelser så er jeg meget glad for alle kommentaerne.

Har lige postet et mere, der er beskåret en del væk,
så skarpheden er så som så, men en sød situation..
Holder beskæringen - jeg syns den er ok..??
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1304937
-max-

Fra : Langgaard

Dato : 16-08-04 16:27

> [...]
> så skarpheden er så som så, men en sød situation..
> Holder beskæringen - jeg syns den er ok..??

Hej

Jeg mener ikke billedet "holder", det er som om der er mindst to billeder i
et, gruppen med fiskenettene er gode, og der falder et godt lys på dem, men
svanen vender forkert. Så er der den anden gruppe som nok kikker på
fangsten, efter min mening kommer de ikke rigtigt ind i billedet, de kunde
endda med fordel beskæres helt væk.
Der er faktisk er tre hovedmotiver, som gør at øjnene ikke får ro i
billedet, men flakker rundt mellem gruppe et, to og svanen.

Bare min mening.

--
Venlig hilsen / Best regards

Fra : ;o\)-max-

Dato : 17-08-04 00:57

"Langgaard"
> [...]
> Der er faktisk er tre hovedmotiver, som gør at øjnene ikke får ro i
> billedet, men flakker rundt mellem gruppe et, to og svanen.

Det tror jge du har ret i - men syns stadig det er et sødt
sommer billede.. Tak for det Leif..! )-max-

Fra : Langgaard

Dato : 17-08-04 18:11

> Det tror jge du har ret i - men syns stadig det er et sødt
> sommer billede.. Tak for det Leif..! )-max-

Det syntes jeg også, men det kan jeg jo ikke bare skrive

--
Venlig hilsen / Best regards