Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvor købes en Skæresaks, eller hvad sådan ~
Fra : Bo Andersen

Dato : 12-08-04 16:09

Har noget foto-papir A4 som jeg nemt og bekvemt vil skære ud til
3 stk (lige) 10x15 cm, som passer i min printer.
Derfor leder jeg efter et sted hvor sådan en saks/kniv kan købes evt. brugt.
Det er sådan en, hvor man hæver kniven til højre, sætter papiret i på
ønsket bredde, når så kniven bevæges nedad, er der samtidig en "lås"
som holder papiret fast mens der skæres.

Forstå i meningen ?

Venligst, Bo Andersen.

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-04 16:41

Bo Andersen wrote:

> Forstå i meningen ?

Jo - det forstår jeg godt

Jeg købte for nylig en i Kvickly Extra - de skrev at den var på tilbud - men
om den var specielt billig kan jeg ikke lige huske - men jeg mener at prisen
var OK.

Og den fungere fint - stort set som du ønsker.

Jeg ved ikke om de har flere, men ellers vil jeg tro at de fleste
boghandler, kontorforsyninger og fotohandlere har noget lignende.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : PJ

Dato : 12-08-04 18:34

"Bo Andersen" <boing@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ønsket bredde, når så kniven bevæges nedad, er der samtidig en "lås"
> som holder papiret fast mens der skæres.

Super Best havde nogle fine nogle, til 99,- Kr.

..::PP::.

Fra : Erik W.

Dato : 13-08-04 14:08

"PJ" <skrev i news:411baa14$0$252$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Super Best havde nogle fine nogle, til 99,- Kr.

Har du købt een? De har dem nemlig nede i "min" SuperBest, og havde tænkt
mig at købe en. Men nu har de jo rn i Netto på søndag til 99kr. SuperBest
modellen er med skære-hjul og Netto modellen er med skære-kniv, - hvad er
bedst og mest driftsikkert mht at holde sig skarp og undgå flænsning?

Mvh Erik

Fra : ;o\)-max-

Dato : 13-08-04 14:17

"Erik W."
> [...]
> modellen er med skære-hjul og Netto modellen er med skære-kniv, - hvad er
> bedst og mest driftsikkert mht at holde sig skarp og undgå flænsning?

Rulleskærer kan jeg bedst li, men det er lige godt.. til 99 kr skal
man nok ikke forvente alverden, vigtigst syns jeg er at de skærer
præcist 90 grader, ellers blir det hurtigt noget klam at kigge på.
-max-

Fra : PJ

Dato : 13-08-04 20:57

> [...]
> man nok ikke forvente alverden, vigtigst syns jeg er at de skærer
> præcist 90 grader, ellers blir det hurtigt noget klam at kigge på.

Den i SuperBest, med skærehjul til 99,- er nøjagtig mage til en
jeg så til 229,- i A-Z tror jeg det var.

Og bedre end den jeg købet i Brugsen for knap 300,- med "dividende"
eller hvad det nu er det hedder, denne Brugs rabat.

..::PP::.

Fra : Bo Andersen

Dato : 13-08-04 21:24

> [...]
>
> Og bedre end den jeg købet i Brugsen for knap 300,- med "dividende"
> eller hvad det nu er det hedder, denne Brugs rabat.

Hvor mange ark kan den tage f.eks. 180 g/m2 papir ?
Da jeg skal bruge den til at skære A4 ark til 10x15 cm papir
som jeg kan fodre min printer med.
-Bo-

Fra : Erik W.

Dato : 13-08-04 21:46

PJ" skrev i news:411d1d29$0$261$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
>
> Og bedre end den jeg købet i Brugsen for knap 300,- med "dividende"
> eller hvad det nu er det hedder, denne Brugs rabat.

Skidegodt jeg kører ned og køber den i morgen. Hvis jeg ikke er tilfreds kan
jeg jo købe Netto-skæreren på søndag.

Mvh Erik

Fra : BSJ

Dato : 12-08-04 18:39

> [...]
> ønsket bredde, når så kniven bevæges nedad, er der samtidig en "lås"
> som holder papiret fast mens der skæres.

Hej Bo.

"Netto" - på søndag - til 99,- kr.

Med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Bo Andersen

Dato : 12-08-04 19:54

> Hej Bo.
>
> "Netto" - på søndag - til 99,- kr.
>

> Med venlig hilsen
> Bjarne

For vildt, de har også en varmlamineringsmaskine til 199,-
Jeg skal tidligt op på søndag.

Tak for alle svar.

Venligst, Bo Andersen.

Fra : Pico

Dato : 12-08-04 22:03

Bo Andersen wrote:
> [...]
KLIP
> For vildt, de har også en varmlamineringsmaskine til 199,-
> Jeg skal tidligt op på søndag.

Vil du så stå i kø fra tidlig morgen til de åbner kl 10 ?

Pico

Fra : Bo Andersen

Dato : 13-08-04 11:02

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> KLIP
>
> Vil du så stå i kø fra tidlig morgen til de åbner kl 10 ?
>
> --
> Med venlig hilsen
> Pico

Skal til havefest om lørdagen, så alt før kl.1000 føles sikkert tidligt
God weekend.
-Bo-

Fra : Simon Nielsen

Dato : 13-08-04 08:36

"Bo Andersen" <boing@tele2adsl.dk> wrote in message
> [...]
> ønsket bredde, når så kniven bevæges nedad, er der samtidig en "lås"
> som holder papiret fast mens der skæres.

Jeps er forstået, du kan købe en med en rulle på som virker helt ligesom dem
med blad. Bortset fra at dem med rulle er billigere, jeg har selv en med
blad som jeg har fået gratis men du kan købe en helt ny med rulle til
omkring 300 kr. i enhver boghandel med respekt for sig selv

mvh
Simon

Fra : Kim Schulz

Dato : 14-08-04 14:21

On Thu, 12 Aug 2004 17:09:16 +0200
> [...]

> papiret i på ønsket bredde, når så kniven bevæges nedad, er der
> samtidig en "lås" som holder papiret fast mens der skæres.

på tilbud i netto til 99kr fra i morgen søndag.
Mærket er Campus, hvilket vist er noname, men ud over det skulle det
være ok.

MVH
Kim