Katten løber "tilbage" til gammel hjem
Fra : SA

Dato : 12-08-04 20:17

Hej NG.

For ca. 1 måned siden flyttede vi (min kone, mig selv, vores lille søn,.
katten og hunden).
De første 14 dage var der ikke noget problem, men nu løber katten(en han,
som er kastreret) tilbage til området omkring det tildligere hus, som kun
ligger ca. 800 meter fra det nye. Dette sker præcist hver 2. dag!
Når han er herhjemme virker han til at være godt tilpas.
Der må være noget der trækker, men hvad? Og hvordan får vi ham til at blive?

Forslag modtages meget gerne.

På forhånd tak

/SA

Post any reply or question in the newsgroups!
Mail is only rarely read!

Fra : Lady

Dato : 13-08-04 03:05

"SA" <buffalo_bill@iname.com> skrev i en meddelelse
> De første 14 dage var der ikke noget problem, men nu løber katten(en han,
> som er kastreret) tilbage til området omkring det tildligere hus, som kun
Klip...

Hold ham inde min. 1 måned mere.
Da min mor flyttede omkring 1 km. fra det gamle hjem, stak katten af efter
små 14. dage og vi fandt hende ved det gamle hjem, der var på den anden side
af hovedvejen, som hun ellers aldrig nærmede sig. Hvordan hun havde fundet
derover fatter man ikke????

Hold katten inde så længe som muligt, så den ved, at den bor der!
Derefter bør I være ude, når I lukker ham ud. Så kan den langsomt vænne sig
til, at den hører til der, og at det er der hans mennesker er.
Jeg ved ikke, hvad der er med katte. Enten er de ekstremt kloge eller
ekstremt dumme. Jeg har en kat og en hund, og jeg forstår godtnok sjældent
katten men næsten altid hunden.
Held og lykke.

T. Jakobsen