Hundetur i Århus S
Fra : pops2

Dato : 12-08-04 18:16

Hej!
Så er der blevet arrangeret en hundetur på Ajstrup strand. Vi tager
afsted søndag d. 15. august, nogle af os med bus (102) med retning mod
Astrup Strand. Vi tager den bus der kører fra Rutebil stationen 12,30
- med ankomst ca 13,00. hvis der var nogle der var 'selvkørende'. Fra
stranden går vi tilbage mod Moesgård, for at evt. finde en bus
tilbage.
Indtil videre er vi Frida, lab 15 mdr, og Theis, schæfer/newf-blanding
3-4 år, og så førere og min datter og min moar - som sys det kunne
være hygsomt at møde en masse hunde med godt humør.
Mange hilsner Pernille - der håber på at få fat i de der 'hundehoveder
og hængerøve' her i området og samlet en ordenligt flok!

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 12-08-04 19:14

pernille_kressel@yahoo.com (pops2) writes:

> [...]
> - med ankomst ca 13,00. hvis der var nogle der var 'selvkørende'. Fra
> stranden går vi tilbage mod Moesgård, for at evt. finde en bus

Nej, det kan du altså ikke være bekendt. På søndag skal vi besøge
nogle venner i Lystrup. Men jeg arbejder lige lidt på at Kåre tager
afsted, så kommer jeg bare lidt senere, så Siri og mig kan nå at komme
med ud og gå en lille tur.

Hvor lang er turen, kan jeg overhovedet gå den? Vi skal jo også
tilbage til Ajstrup igen.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : M&M

Dato : 12-08-04 19:43

> Nej, det kan du altså ikke være bekendt.

Nej vel! Lige den dag hvor der er familie-kom-sammen herhjemme

Øv.. Jeg vil ellers så gerne med... God idé, sig endelig til en anden gang.

Hilsen Camilla

Fra : Renate Jacobsen

Dato : 12-08-04 22:04

"pops2" <pernille_kressel@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> - med ankomst ca 13,00. hvis der var nogle der var 'selvkørende'. Fra
> stranden går vi tilbage mod Moesgård, for at evt. finde en bus

Hej Pernille,

Nanoq og jeg vil også gerne med. Vi biler selv, men jeg vil lige som Trine
gerne vide hvor lang en tur det bliver. Måske kan vi hvalpemødre få
dispensation, og bare nøjes med at småtrave?

Vi glæder os.....

Mvh. Renate og Nanoq

Fra : pops2

Dato : 13-08-04 07:54

-- KLIP --

> [...]
> gerne vide hvor lang en tur det bliver. Måske kan vi hvalpemødre få
> dispensation, og bare nøjes med at småtrave?

Hej ... og ØV at så mange skal noget andet ):
Ifølge min veninde, som er kommet på turen, vil det tage godt tre
timer at nå tilbage til Moesgård. Men derfor kan vi måske følges noget
af vejen og hvalpene (og -mødre) kan så følges tilbage mod Ajstrup
efter et passende stk? Det kommer vel også an på vejret? Her er hvad
Dmi.dk fortæller fredag morgen kl 9: "Søndag
Nogen sol, men også mulighed for enkelte byger, især i Jylland. Let
til frisk vestlig vind og dagtemp. mellem 20 og 25 grader - om natten
mellem 13 og 17 grader."
Men jeg håber da vi kan starte nogle stykker (gerne flere end i
søndags?) ud fra Ajstrup - så må vi se hvad der kan arrangeres med at
nogle vender om og andre fortsætter!
Hilsen Pernille og Frida

Fra : pops2

Dato : 13-08-04 21:27

-- KLIP---

> [...]
> gerne vide hvor lang en tur det bliver. Måske kan vi hvalpemødre få
> dispensation, og bare nøjes med at småtrave?

Hej igen - det vil, ifølge min veninde som er primus motor på turen,
tage tre timer at tilbagelægge turen Ajstrup -> Moesgård ... hvilket
nok er langt for meget for de fleste hvalpe, og sandsynligvis også mig
da jeg er gravid (termin 6 uger), så jeg tror der bliver nogle der går
lidt frem og så tilbage igen og andre der fortsætter hele vejen.
De der 'biler' ville nok også foretrække at komme tilbage til
p-pladsen ved Ajstrup istedet for at 'strande' på Moesgård (:
Det er endnu uvist om jeg får selskab af min mand, for i det tilfælde
vil vi også være selvkørende.
Hilsen Pernille (der sys hun svarede imorges, men kan ikke se det
no'en steder??)