Ny BMW 3-serie leakede billeder
Fra : Frederik

Dato : 11-08-04 08:25

http://www.channel4.com/4car/feature/preview/2004/bmw-3-series-brochure/3-se
ries.html

Pæn men baglygterne...

Som om at alle nye BMW'er skal være flotte minus et eller andet?

Mvh.

Frederik

Fra : Ole Hansen

Dato : 11-08-04 10:08

"Frederik" <f.caroe@suf.nu> writes:

> http://www.channel4.com/4car/feature/preview/2004/bmw-3-series-brochure/3-se
> ries.html
>
> Pæn men baglygterne...
>
> Som om at alle nye BMW'er skal være flotte minus et eller andet?

Jubii.. Chris Bangle har ødelagt endnu en BMW.. *SUK* :(

--
Ole Hansen

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 12-08-04 10:47

"Ole Hansen" <moped@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jubii.. Chris Bangle har ødelagt endnu en BMW.. *SUK* :(

Chris Bangle er ikke længere designchef hos BMW efter d. 01/06-04.

-M

Fra : Ole Hansen

Dato : 12-08-04 11:52

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> writes:

> Chris Bangle er ikke længere designchef hos BMW efter d. 01/06-04.

Fantastisk! :)

--
Ole Hansen

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 12-08-04 16:14

> Fantastisk! :)

Enig :)

-M

Fra : Henrik B.

Dato : 12-08-04 12:04

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> "Ole Hansen" <moped@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Chris Bangle er ikke længere designchef hos BMW efter d. 01/06-04.

Ergo har han designet den nye 3'er.......eller hva'?

M.v.h.

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 12-08-04 16:14

> Ergo har han designet den nye 3'er.......eller hva'?

Det har han... Desværre...

-M

Fra : Henrik B.

Dato : 11-08-04 12:33

"Frederik" <f.caroe@suf.nu> skrev i en meddelelse

http://www.channel4.com/4car/feature/preview/2004/bmw-3-series-brochure/3-se
> ries.html
>
> Pæn men baglygterne...

Tjah, synes at den ligner tilnærmelsesvis en Mitsubishi Carisma bagfra.

> Som om at alle nye BMW'er skal være flotte minus et eller andet?

BMW har efterhånden sat sit go'e førerpladsmiljø over styr. Det virker total
rodet....

M.v.h.

Fra : Frederik

Dato : 11-08-04 13:46

> [...]
>
> Tjah, synes at den ligner tilnærmelsesvis en Mitsubishi Carisma bagfra.

> BMW har efterhånden sat sit go'e førerpladsmiljø over styr. Det virker

Er helt enig i Carisma-betragtningen var også det første jeg tænkte.

Kan dog huske, da den nuværende E46 kom ud, da syntes jeg, den mindede om
den daværende Avensis sedan.

Mvh.

Frederik