dk.marked.bil.privat - hvad betyder det 5 ~
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 11-08-04 08:21

Hej gruppe,

I et anfald af kedsomhed sad jeg og kiggede i ovennævnte ng - og bemærkede
at der i de fleste overskrifter indgik et 5 cifret tal i parantes ?
Jeg har nu brugt mindst et par timer til at gruble over hvad de står for ? -
jeg har tænkt på telefonnr. første reg. dato hk+døre osv osv......
Sårhhh - hvad er det der signaleres med dette nummer ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 11-08-04 08:34

Andreas M. Hansen telepaterede følgende til sin PC:
> Sårhhh - hvad er det der signaleres med dette nummer ?

At den kommer fra Autoatlas.dk
Numret er bilen ID.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Gevaldi

Dato : 11-08-04 08:34

Andreas M. Hansen skriblede:
> [...]
> reg. dato hk+døre osv osv......
> Sårhhh - hvad er det der signaleres med dette nummer ?

Ja, Sherlock Holmes blir' du aldrig :D
for hvis du nu kikker rigtig godt efter
hvad er så det gennemgående "Tema"
i disse indlæg? Ja, der er links til: