Så er bilen afleveret ved maleren.
Fra : Unlimited

Dato : 10-08-04 20:14

Så blev det endelig tid til bilen skulle afleveres hos maleren.
Men jo mere af arbejdet jeg selv gjorde jo billigere blev det, så jeg har
fjernet malingen..
Den nemmeste måde, fandt jeg ud af var at oversprøjte bilen med fortynder og
så skylle malingen af bagefter. Når hele bilen så er smurt ind i fortynder,
er man glad for der ligger en metax vaskehal der hvor jeg bor.

/F

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-04 20:20

> [...]
fortynder,
> er man glad for der ligger en metax vaskehal der hvor jeg bor.

Som genbruger vandet )))

--
Tom

Fra : Olesen

Dato : 10-08-04 20:21

"Unlimited" <-unlimited-@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:589Sc.30234

> Når hele bilen så er smurt ind i fortynder,
> er man glad for der ligger en metax vaskehal der hvor jeg bor.

Er det godt for børsterne ?

Fra : John Sahl

Dato : 10-08-04 20:24

Unlimited wrote:
> [...]
> fortynder og så skylle malingen af bagefter. Når hele bilen så er
> smurt ind i fortynder, er man glad for der ligger en metax vaskehal

Det er fandme noget svineri du har lavet der, fy for fanden..

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-08-04 20:34

John Sahl telepaterede følgende til sin PC:

> Det er fandme noget svineri du har lavet der, fy for fanden..

Ja, jeg kan ikke være mere enig...
Hvad hvis der der fortynder på børsten?
Hvad hvis den næste bils lak tager skade af fortynder eller malingsrester?
Tror du dit (Unlimited) stunt er godt for miljøet?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Basil

Dato : 10-08-04 20:38

meddelelse news:41192341$0$73942$14726298@news.sunsite.dk
> [...]
> Hvad hvis den næste bils lak tager skade af fortynder eller
> malingsrester? Tror du dit (Unlimited) stunt er godt for miljøet?

Vi kan vel glæde os over at hans bil ruster temmelig hurtigt af den
afrensning, og så må vi håbe at maleren lader den stå et par dage inden han
går i gang.
Kai

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 10-08-04 21:52

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message
> [...]
> Hvad hvis den næste bils lak tager skade af fortynder eller malingsrester?
> Tror du dit (Unlimited) stunt er godt for miljøet?

....og Metax stnd svar hvis man får splittet bilen af "jamen vi fandt ingen
fejl på maskinen - så er det dit eget problem"
been there , done that.

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-04 21:56

> ...og Metax stnd svar hvis man får splittet bilen af "jamen vi fandt ingen
> fejl på maskinen - så er det dit eget problem"
> been there , done that.

Shell mener heller ikke der er grund til at erstatte noget når en fælgbørste
ikke går tilbage og trækker bilen længere ind i vanskehallen og knækker
kofangeren "wife been there, done that"

--
Tom

Fra : TGD

Dato : 11-08-04 12:06

> Shell mener heller ikke der er grund til at erstatte noget når en
fælgbørste
> ikke går tilbage og trækker bilen længere ind i vanskehallen og knækker
> kofangeren "wife been there, done that"

Shell og Metax er det ikke samme skuffe?

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-04 15:02

> fælgbørste
>
> Shell og Metax er det ikke samme skuffe?

Ahhh, det er derfor

--
Tom

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 10-08-04 20:54

"Unlimited" <-unlimited-@get2net.dk> skrev i en meddelelse

Når hele bilen så er smurt ind i fortynder,
> er man glad for der ligger en metax vaskehal der hvor jeg bor.

SNOTSKOVL!!!!!!, kan du ikke skrive hvor den tank,vaskehal ligger.

Fra : John Sahl

Dato : 10-08-04 22:39

Jørgen M. Rasmussen wrote:
> SNOTSKOVL!!!!!!, kan du ikke skrive hvor den tank,vaskehal ligger.

Det er den Metax der ligger i Herlev hvis jeg husker korrekt.

Fra : John Sahl

Dato : 10-08-04 22:46

John Sahl wrote:
> Det er den Metax der ligger i Herlev hvis jeg husker korrekt.

Spørgsmålet er vel nu om der er nogen som føler sig fristet
til at ringe og fortælle Metax Herlev, Herlev Hovedgade 56,
2730 Herlev Tlf.: 99333388 at Flemming Hansen har forurenet
deres bilvask med fortynder ved at vaske en Ford Escort RS
Turbo indsmurt i lortet. Om ikke andet så for at de kan tjekke
vandet inden de lader alt for mange biler køre igennem.

Fra : Unlimited

Dato : 10-08-04 22:59

> [...]
> Turbo indsmurt i lortet. Om ikke andet så for at de kan tjekke
> vandet inden de lader alt for mange biler køre igennem.

*LOL* Du glemte at skrive XR3i med død motor ;)
Og som Basil skrev.. Så ruster bilen af den behandling.. Så kan jeg bedre
forstå hvorfor15-20% af bunden mangler... Og førersædet ikke kan sættes
ordentligt fast...

/F

Fra : John Sahl

Dato : 10-08-04 23:05

Unlimited wrote:
> *LOL* Du glemte at skrive XR3i med død motor ;)
> Og som Basil skrev.. Så ruster bilen af den behandling.. Så kan jeg
> bedre forstå hvorfor15-20% af bunden mangler... Og førersædet ikke
> kan sættes ordentligt fast...

Tænkte nok jeg kunne få dig på banen, det er ikke pænt at trolle