Farligt at færdes i trafikken
Fra : Ukendt

Dato : 10-08-04 17:03

Hey

Kørte hjem fra arbejde i dag.
Var nær kørt op i en anden og ham bagved kom også uhyggelig tæt på mig.

Det er godt nok uhyggeligt at en blond pige på cykelstien med korte lyse
bukser og en hvid G-streng indenunder samt en åben kavalergang kan være
årsag til SÅ meget uopmærksomhed i trafikken.
De er da godt at efteråret snat kommer så man kan få øjnene på de hårde
trafikanter.

--
Tom

Fra : BB

Dato : 10-08-04 17:15

Forklaringen kunne være den meget simple at både du og den bagvedkørende
bare ikke holdt en sikkerhedsmæssig forsvarlig afstand.

BB

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-04 17:16

> Forklaringen kunne være den meget simple at både du og den bagvedkørende
> bare ikke holdt en sikkerhedsmæssig forsvarlig afstand.

Det var lige omkring et lyskryds så hastigheden var ikke mere end 20 Km/t og
afstanden rigtig nok heller ikke særlig stor

--
Tom

Fra : Claus Fabritius

Dato : 10-08-04 17:42

> Det er godt nok uhyggeligt at en blond pige på cykelstien med korte lyse
> bukser og en hvid G-streng indenunder samt en åben kavalergang kan være
> årsag til SÅ meget uopmærksomhed i trafikken.

Jeg var fornuftig og solgte bilen i sidste uge, så nu kan jeg kigge med god
samvittighed :)
--
Claus Fabritius

Hvad skal jeg købe?

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-04 17:50

> Jeg var fornuftig og solgte bilen i sidste uge, så nu kan jeg kigge med
god
> samvittighed :)

hehe

> --
> Claus Fabritius
>
> Hvad skal jeg købe?

En ferrari, så kigger de efter DIG

--
Tom

Fra : Claus Fabritius

Dato : 10-08-04 18:00

> En ferrari, så kigger de efter DIG

Du siger noget. Jeg smutter. Skal lige en tur i banken :)
--
Claus Fabritius

En mil eller to kan man vel altid bruge

Fra : Leonard

Dato : 10-08-04 21:58

"Claus Fabritius" <champ88@ofir.invalid> wrote:

>Hvad skal jeg købe?

En cykel, så kan du nemmere følge efter blondinen
--
Leonard

Fra : anders majland

Dato : 11-08-04 22:21

> En cykel, så kan du nemmere følge efter blondinen

Bedre med en mc - så kan du både følge efter og tilbyde et lift

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Leonard

Dato : 12-08-04 09:34

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> wrote:

>Bedre med en mc - så kan du både følge efter og tilbyde et lift

Du må ikke køre MC på cykelstien, og smutter hun nu ind af en sti med
et par bomme for, så har du problemet

På cykel kan du jo altid tilbyde en tur på stangen
--
Leonard

Fra : Soren Pedersen

Dato : 12-08-04 11:45

> På cykel kan du jo altid tilbyde en tur på stangen
> --
Må vi SÅ bede om kammertonen !!!!!

Mvh
Søren

Fra : Henrik B.

Dato : 12-08-04 12:08

"Soren Pedersen" <smp@munchweb.dk> skrev i en meddelelse

> Må vi SÅ bede om kammertonen !!!!!

Tjah, med en tur på stangen, så er dén der sikkert.....

M.v.h.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-08-04 20:02

Tom skrev:

> Var nær kørt op i en anden og ham bagved kom også uhyggelig tæt på
> mig.

Ugh.

> [...]
> årsag til SÅ meget uopmærksomhed i trafikken. De er da godt at
> efteråret snat kommer så man kan få øjnene på de hårde trafikanter.

Ja... uha.. og de er fanme alle vegne for tiden. Kan mærke jeg er ved at
få hold i nakken.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Henrik B.

Dato : 11-08-04 01:16

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse
> Ja... uha.. og de er fanme alle vegne for tiden. Kan mærke jeg er ved at
> få hold i nakken.

Det er jeg også - må være træk fra klimaanlægget. ))

M.v.h.

Fra : Soren Pedersen

Dato : 10-08-04 20:32

Tjahhhh.....Jeg synes umiddelbart du selv har fået en hel del detaljer med
))
Men det er jo nok mest blandt de midalrende billister det forekommer....."De
unge" ser dem jo hver aften på det lokale diskotek.
I Århus hvor jeg kommer jævnligt, er det først forår når de unge piger hæver
sadlen med ca 3 cm ))))

Mvh
Søren

Fra : Carsten H.

Dato : 11-08-04 07:33

Den gang da jeg tog mit kørelort for over 10 år siden, var det om sommeren
og jeg kørte i København og omegne, min kørelære sad konstant og kigget
efter damer, jeg selv så ikke en skid, fordi jeg var alt for optaget med
trafikken

Carsten

Fra : 3140 Bagdad Bob

Dato : 11-08-04 15:04

> [...]
> årsag til SÅ meget uopmærksomhed i trafikken.
> De er da godt at efteråret snat kommer så man kan få øjnene på de hårde

Hvis det endelig var, så ville det vel ikke være den værste måde at komme
herfra på

Bagdad