Defekt centrallås i Peugeot
Fra : Carina

Dato : 10-08-04 16:35

Hej

Min centrallås er defekt. Når jeg låser venstre fordør op, kan den ikke
åbnes. De andre døre i bilen, kan godt åbnes, men venstre fordør skal åbnes
indefra.

Kan sådan noget laves? Og noget bud på prisen??

VH
Carina

Fra : Jimmy Nystrup

Dato : 10-08-04 16:48

Hej Carina
Jeg er næsten sikker på at det er ledningsnettet fra kabinen og over til
døren der er defekt inde under gummimanchetten
Selve lednings nettet med stik på koster 417 Dkr + moms, og så skal der ca.
bruges 1100 til arbejdsløn.
ledningerne knækker helt inde ved stikket, og kan desværre ikke repareres.

Mvh

Jimmy

Fra : JBH

Dato : 10-08-04 16:43

> [...]
åbnes
> indefra.
>
> Kan sådan noget laves? Og noget bud på prisen??

Hej.

Kan du høre om låsemotoren i døren aktiverer. Hvis det er en 405èr så har
jeg set flere gange at låsemotoren rykker sig og den stang som går over til
låsen, hopper af.

mvh
JBH

Fra : Carina

Dato : 10-08-04 20:31

"JBH" <skodkontoen@hotmail.com> wrote in message
> åbnes

> Hej.
>

> Kan du høre om låsemotoren i døren aktiverer.

Det gør den når jeg låser op, men bagefter skal døren åbnes, før jeg kan
låse den igen.

Hvis det er en 405èr så har

Det er en 406 fra 1996

VH