Blæsermodstand i MB W-124, hvor
Fra : Stephan Aller, OZ2U

Dato : 09-08-04 19:46

Min blæsermodstand i min Mercedes-Benz W 124 (250 DT). Er røget sig en tur.
En ny til 100,- er skaffet og så er der bare det store spørgsmål; Hvor
pokker sidder denne dims henne. Jeg skulle mene den sidder i motorrummet -
hen imod batteriet, men ka et' hit' u' aet'.

Nogle, der kan hjælpe?

Stephan Aller

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-04 20:17

> [...]
> pokker sidder denne dims henne. Jeg skulle mene den sidder i motorrummet -
> hen imod batteriet, men ka et' hit' u' aet'.

Ind til du får svar fra en som VED det, så ville jeg godt nok kigge inde i
kabinen i fodbrønden, der sidder dem i de fleste bilmærker (som jeg har hørt
om)

--
Tom

Fra : Stephan Aller, OZ2U

Dato : 09-08-04 20:41

> [...]
> kabinen i fodbrønden, der sidder dem i de fleste bilmærker (som jeg har

Okay, det tror jeg at jeg vil gøre i morgen tidlig, når der kommer lidt mere
lys.
Tak for den foreløbige hjælp.

Aller

Fra : JBH

Dato : 09-08-04 23:29

"Stephan Aller, OZ2U" <s.aller..fjernmigjeggiderikkehavespam.@tdcadsl.dk>
skrev i en meddelelse news:4117c58c$0$144$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
> pokker sidder denne dims henne. Jeg skulle mene den sidder i motorrummet -
> hen imod batteriet, men ka et' hit' u' aet'.

Den kunne sidde inde i luftkanalen fra blæseren (aht. at komme af med
varmen) Det er set på flere biler

mvh
JBH

Fra : Martin Bak

Dato : 14-09-04 10:21

> [...]
> pokker sidder denne dims henne. Jeg skulle mene den sidder i motorrummet -
> hen imod batteriet, men ka et' hit' u' aet'.

I de biler jeg jeg har rodet med sådan noget på, (ikke MB) sidder det under
apteringen i hjørnet under handskerummet, i forbindelse med blæsermotoren.

Martin