Insekter...
Fra : Jacob Bjørn

Dato : 09-08-04 10:10

Ja... det er jo blevet sommer, og dertil hører jo også en del insekter....
Men hvordan får man disse af, når de ikke vil gå af i en alm vask på
tankstationer...???

Jeg mindes at kunne huske et gammelt råd om noget med våde aviser....?

Andre gode forslag modtages gerne...

--
Mvh Jacob
P.t. trillende rundt i sin egen, bovlamme, Mondeo 1.8, nu med anlæg......

Fra : DirectX

Dato : 09-08-04 10:25

De børster det står på tankstationer ( dem med net på ) er faktisk temmelig
gode til det.
jeg har selv købt en mangen til i Jysk til 40 kr og den virker bare som en
drøm.
Prøv det

Mvh
C@ss

Fra : John Sahl

Dato : 09-08-04 10:32

DirectX wrote:
> De børster det står på tankstationer ( dem med net på ) er faktisk
> temmelig gode til det.

Og kombinerer du det med den billige insektfjerner fra
Jem&Fix / Harald Nyborg sidder der INGEN insekter
tilbage...

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 09-08-04 13:59

> Og kombinerer du det med den billige insektfjerner fra
> Jem&Fix / Harald Nyborg sidder der INGEN insekter
> tilbage...

Jow... det vil jeg da lige prøve så

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-04 11:30

> Andre gode forslag modtages gerne...

Vask på Q8, hvis den er rigtig slem med insekter.

Lån før vask deres gratis sprøjte med insektrens (fåes ved disken).

Giv forruden "bad" og lad den stå 3-4 min med insektrens, før du kører den
ind i vaskehallen.

Sonax laver også en særlig insekt-svamp med en slags ståluld på, som ikke
ridser ruder og lak. Dén dur.

(Undlad at bruge grillsvampen fra køkkenet)

--
/Jan W Nielsen

Fra : Hans Pedersen

Dato : 09-08-04 15:40

On Mon, 9 Aug 2004 12:30:17 +0200, "Jan W. Nielsen" <intetsvar> wrote:

>(Undlad at bruge grillsvampen fra køkkenet)

Hehe, taler du af erfaring?

--
Hans Pedersen
Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-04 19:42

> (Undlad at bruge grillsvampen fra køkkenet)

Den er da ellers meget god til at fjerne dem let og fuldstændig. Jeg har
gjort det en gang.

Det kedelig var så bare da bilen tørrede på motorhjælmen så var den blevet
temmelig ridset og skulle have en omlakering hos maleren

--
Tom

Fra : John Sahl

Dato : 09-08-04 20:21

Tom wrote:
> Det kedelig var så bare da bilen tørrede på motorhjælmen så var den
> blevet temmelig ridset og skulle have en omlakering hos maleren

Du er og bliver, malerens bedste ven

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-04 20:24

> Du er og bliver, malerens bedste ven

"Vi" kæmper hårdt for det )

--
Tom

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 09-08-04 20:31

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev :

>Den er da ellers meget god til at fjerne dem let og fuldstændig. Jeg har
>gjort det en gang.

Osse dig ? <grin>

--
jan@Fedtegreven.dk eller Jan@stevns.net

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-04 20:29

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> Osse dig ? <grin>

jow da, nu har den været 7 gange hos maleren )

--
Tom

Fra : Jakob Houkjær

Dato : 09-08-04 11:33

"Jacob Bjørn" <papabearFJERNDETTE@ugidelig.com> skrev i en meddelelse

> Andre gode forslag modtages gerne...

Det handler bare om at insekresterne skal blødgøres inden vask. Hvis du
f.eks. selv vil vaske bilen, så giv klappen og ruden en gang vand (evt. m.
sæbe) og lad det sidde i nogle minutter. Herefter vasker du bare på normal
vis...

Fra : Henrik B.

Dato : 09-08-04 12:51

> [...]
> tankstationer...???
>
> Jeg mindes at kunne huske et gammelt råd om noget med våde aviser....?

Rigtig varmt vand.

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-04 13:12

> Rigtig varmt vand.

Kogte spyfluer på en solskinsdag - mums - og så et glad hvidvin..

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Morten Trab

Dato : 09-08-04 13:33

"Jan W Nielsen" <intet svar> skrev i en meddelelse

> Kogte spyfluer på en solskinsdag - mums - og så et glad hvidvin..

Hvordan smager "glad hvidvin"?? :D

--
Mvh./Best Regards,
Morten Trab

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-04 13:51

"Morten Trab" <morten@trab.dk> skrev i en meddelelse > Hvordan smager "glad
hvidvin"?? :D

Bedre end den sure ;).

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-04 13:56

> Hvordan smager "glad
> hvidvin"?? :D

> Bedre end den sure ;).

*ROFLMAO*

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Carsten Petersen

Dato : 09-08-04 13:49

> Hvordan smager "glad hvidvin"?? :D

Modsat af sur hvidvin

Carsten

Endnu en udgydelse fra CP's PC!

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 09-08-04 19:54

Henrik B. wrote:

> Rigtig varmt vand.

Nu er jeg for nærig til at give penge for vask i deres elendige vaskehaller.

Inden jeg starter med at vaske bilen tager jeg et gammelt lagen gøre det våd
i vaskespanden med shampo, derefter lægger/dækker jeg hele forenden at
bilen, starter derefter med at vaske fra bagenden når når jeg til sidst
kommer til forenden og tager lagenet væk er det ingen sag at vaske
"masakren" væk

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg