Air condition
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 08-08-04 16:03

Hej Nyhedsgruppe.
Min air con er blevet meget sløv, og kan næsten ikke køle.
Den brummer svagt fra kabineudblæsningen.

Jeg har hørt at jeg måske skal efterfylde kølevæske/freon.
Er der nogen der ved om det er rigtig, og kan nogen fortælle hvor i
motorrummet beholder sidder?
Det er en Opel Vectra fra 1999.

Hilsen
Kim

Fra : ThomasB

Dato : 08-08-04 17:01

"Kim Jørgensen" <kim_jj@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har hørt at jeg måske skal efterfylde kølevæske/freon.
> Er der nogen der ved om det er rigtig, og kan nogen fortælle hvor i

Du kan ikke selv fylde på, det skal en kølemontør gøre. (eller dit værksted,
hvis du vil betale dobbelt)

Mvh ThomasB

Fra : Palle S.

Dato : 08-08-04 22:39

> Jeg har hørt at jeg måske skal efterfylde kølevæske/freon.
> Er der nogen der ved om det er rigtig, og kan nogen fortælle hvor i
> [...]

Du skal bruge specialviden og værktøj samt kølemidlet

De er 3 koblinger i venstre side af motorrummet hvor man kan sætte værktøjet

Venligst Palle

Kølemontør
Kbh.

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-04 19:31

> Du skal bruge specialviden og værktøj samt kølemidlet
>
> De er 3 koblinger i venstre side af motorrummet hvor man kan sætte
værktøjet
> på

3??
Hvad er den 3. til?

Til min mondeo er der kun 2

--
Tom

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-08-04 19:32

Hej!

Tom wrote:
> 3??
> Hvad er den 3. til?

Den tredje er en stør.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-08-04 19:35

Kim Voss Schrader wrote:

> Den tredje er en stør.

Til at stikke op i ..... på dem der spø'r

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-08-04 19:56

Hej!

Per Beer Hansen wrote:
> Til at stikke op i ..... på dem der spø'r

Æv, du røber jo det sjove

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-08-04 19:58

Kim Voss Schrader wrote:

> Æv, du røber jo det sjove

He he, vi havde rigtigt mange stør'er i mit barndomshjem

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-04 20:03

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> He he, vi havde rigtigt mange stør'er i mit barndomshjem

Og store røve?

--
Tom

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-08-04 20:06

Tom wrote:

> Og store røve?

Hmm, nu du siger det

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Ukendt

Dato : 10-08-04 00:10

> Hmm, nu du siger det

Larmer det så næsten ikke, når I prutter...??

:-0

--
/Jan W Nielsen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-08-04 15:04

Jan W. Nielsen wrote:

> Larmer det så næsten ikke, når I prutter...??

Phhhheeeeuuuuuvvvvwwwww siger det bare

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 09-08-04 19:52

Jeg takker for svarene.
Jeg regner med at værkstedet klarer påfyldning inden for kort tid.
Tak

Kim