Søger baglygter....
Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 08-08-04 14:18

Hej

Jeg går og roder i et glasfiberprojekt og er nu nået til baglygterne...

Jeg har fundet et par billeder af den stil jeg har tænkt mig til:
http://kom.aau.dk/~tejo03/pics/light_closup.jpg
http://kom.aau.dk/~tejo03/pics/rear.jpg

Kender i til nogen steder hvor man kan købe disse? eller noget i samme
stil...? Gerne på nettet(dk eller udenland) eller i butik i Aalborgområdet
eller midtjylland.....

På forhånd tak!

MVH
Thomas

Fra : Jakob Houkjær

Dato : 08-08-04 14:58

"Thomas Eg Jørgensen" <tejo03@kom.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Kender i til nogen steder hvor man kan købe disse? eller noget i samme
> stil...? Gerne på nettet(dk eller udenland) eller i butik i Aalborgområdet
> eller midtjylland.....

Hvad med sådan et par stykker: http://makeashorterlink.com/?I52321009

Arj, det' gas....

Jeg synes lygterne på dit første link minder lidt om dem fra en Corvette:
http://www.chevrolet.com/corvette/ - priserne aner jeg desværre ikke noget
om - men prøv at spørge en på
http://www.chevroleteurope.com/deale_locat/xx_xx_dk.htm

-----------------
med venlig hilsen
Jakob Houkjær

Fra : Cosworth POWER

Dato : 08-08-04 16:33

> Jeg har fundet et par billeder af den stil jeg har tænkt mig til:
> http://kom.aau.dk/~tejo03/pics/light_closup.jpg
> http://kom.aau.dk/~tejo03/pics/rear.jpg

Nissan kan skaffe dem til dig. Lygterne er fra en Nissan Skyline R34.

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 08-08-04 16:40

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message

> Nissan kan skaffe dem til dig. Lygterne er fra en Nissan Skyline R34.

Yeps, korrekt Men håbede på at nogen kendte nogle uorginale modeller. Jeg
skal nok af med en arm og en lever for at få råd til at købe de orginale hos
nissan...

MVH
Thomas

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 08-08-04 16:41

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> wrote in message

> Nissan kan skaffe dem til dig. Lygterne er fra en Nissan Skyline R34.

.....og de andre er fra en Elise S2 hvis nogen var interesseret

MVH
Thomas

Fra : Claus Fabritius

Dato : 08-08-04 17:41

> [...]
> Jeg går og roder i et glasfiberprojekt og er nu nået til baglygterne...
>
> Jeg har fundet et par billeder af den stil jeg har tænkt mig til:

Jeg synes at du skulle holde dig fra dem der. Det er jo på grænsen af
blasfemi :)

Hvis du virkelig gerne vil kender jeg en med forbindelser til sådan nogle
brugte stumper fra Japan.
--
Claus Fabritius

På jagt efter bil.

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 08-08-04 18:41

"Claus Fabritius" <champ88@ofir.invalid> wrote in message

> Jeg synes at du skulle holde dig fra dem der. Det er jo på grænsen af
> blasfemi :)
>

> Hvis du virkelig gerne vil kender jeg en med forbindelser til sådan nogle
> brugte stumper fra Japan.

Jeg er meget interesseret i at vide hvad de koster! Så hvis du har mulighed
for at spørge ham efter en pris så ville jeg være meget taknemlig!

MVH
Thomas

Fra : Jan Nielsen

Dato : 08-08-04 18:02

> [...]
>
> Jeg går og roder i et glasfiberprojekt og er nu nået til baglygterne...
>
> Jeg har fundet et par billeder af den stil jeg har tænkt mig til:

Jeg synes at de nederste (linket ovenfor) ligner noget fra min pure ungdom.
En Opel Manta A
bagende, men det passer nok ikke

eksempel:

Jan