eftermontering af Aircon
Fra : Carsten Hjorth

Dato : 08-08-04 13:33

Hej!

Nogle der har erfaringer, eller anbefalinger af værksted (sjælland)?
Bilen er en Audi A4.

/Carsten

Fra : Torben Jørgensen

Dato : 08-08-04 22:28

Hej Carsten - prøv evt. at spørge på pris ved Audi forhandler i Flensborg -
der kan måske spares flere tusinde. Fik selv monteret original Diawia
air-con på Polo i Italien under ferie og sparede 8.000,-
Torben

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 09-08-04 10:29

"Torben Jørgensen" <torbenjoerg@e-mail.dk> wrote in message
> Hej Carsten - prøv evt. at spørge på pris ved Audi forhandler i
Flensborg -

Jeg spurgte på en pris på klimaanlæg hos aut BMW forhandler ca 40 km vest
for flensborg, de var 1000kr dyrere end i danmark. Hvordan er det dog
muligt?

Mvh
Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-04 12:10

> Fik selv monteret original Diawia
> air-con på Polo i Italien under ferie og sparede 8.000,-

Hvad kostede det, Torben..??

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Torben Jørgensen

Dato : 09-08-04 17:05

Det kostede i sept. 97 omregnet 12.000 dkr. hos aut. forhandler i Verona og
dagsprisen hos VW Danmark var dengang 20.000,- hvis jeg skulle have det
monteret fra nyt og da ferie alligevel skulle afholdes i Italien var
løsningen let. Blev lavet på 1 dag.
Torben