Defekt forhjulsleje og syn?
Fra : Søren Jacobsen

Dato : 07-08-04 19:47

Jeg har fået lavet et syns tjek og lavet lidt små ting på polo`en i onsdags
da den skal til syn mandag.Men efter en lille tur i dag kan jeg høre der er
gået et forhjulsleje.
Så mit spørgsmål er så om jeg kan få synet bilen med det?Da det ikke kan nå
at blive lavet inden den skal til syn.
Mvh Søren

Fra : Aksel

Dato : 07-08-04 21:30

"Søren Jacobsen" <Cool@newmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
er
> gået et forhjulsleje.
> Så mit spørgsmål er så om jeg kan få synet bilen med det?Da det ikke kan

Hvis det kun er den sædvanlige rumlen fra et træt leje kan de ikke kassere
den på det, det er ikke en sikkerhedsmæssig fejl endnu.
Man kan ikke holde ud at køre i en bil hvor hjullejerne er så slidte at det
er farligt.

Hilsen Aksel

Fra : Søren Jacobsen

Dato : 07-08-04 22:38

Klip
> Hvis det kun er den sædvanlige rumlen fra et træt leje kan de ikke kassere

Det er kun en rumlen så jeg prøver.