Bilvarmer
Fra : Per Møller

Dato : 07-08-04 17:02

Jeg "får" om små 2 måneder en ny Skoda Fabia 1.4 TDI Combi

I den forbindelse vil jeg gerne høre erfaringer vedr. en bilvarmer.
Jeg har aldrig før haft en bilvarmer samt en diesel, men er brændt "lun" på
kombinationen.

Jeg har lidt kikket på Webasto´s produkter.

Jeg bor mellem Herning og Holstebro, så hvis nogen har erfaringer med et
værksted i en radius af ca. 50 km, modtages de med stor interesse.

Per Møller

Fra : Brian M

Dato : 08-08-04 10:14

"Per Møller" <NOSPAMv-power@heaven.dk> wrote in message news:<cf2u9s$288r$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
>
> Jeg bor mellem Herning og Holstebro, så hvis nogen har erfaringer med et
> værksted i en radius af ca. 50 km, modtages de med stor interesse.

www.hv-elektro.dk på Gartnerivej i Holstebro. Selv om han kun
reklamere med Ardic, var han ihvertfald for 4 år siden da jeg fik
varmer, leverings dygtig i alle 3 fabrikater, Webasto, Ebersprecher og
Ardic. De virkede til at have meget stor erfaring med bilvarmere og
montering.

Efter at have fået lidt forklaring om fordele og ulemper med de
forskellige modeller og fabrikater, valgte jeg en kraftig Ardic, som
han anbefalede til min bil. Kraftigere er lig med hurtigere opvarmning
og dermed mindre strøm forbrug. Hvilket kan være en stor fordel, hvis
man køre en del mindre ture.

Den køre nu problemfrit på 4. år, uden at der har været kikket til
noget som helst. Jeg har ikke fortrudt de 2500,- ekstra en Ardic
kostede i forhold til den billigste løsning.

De brugte en dag til monteringen og dengang havde de en anden bil, som
jeg bare kunne låne imens.

Fra : Mureren

Dato : 08-08-04 16:35

> I den forbindelse vil jeg gerne høre erfaringer vedr. en bilvarmer.
> Jeg har aldrig før haft en bilvarmer samt en diesel, men er brændt "lun"

> kombinationen.

Det er en fantastisk komfort, og jeg er helt sikker på du ikke vil fortryde
købet.
Hvis jeg skulle vælge mellem aircon og oliefyr, så blev det uden tvivl
oliefyret der vandt, alene den øgede sikkerhed qua "ikke-frosne" ruder er
alle pengene værd. Mange har vist prøvet at sætte sig ind i en bil med ikke
helt is-fri ruder, og køre med næsen helt oppe i forruden for at kunne se
ordentligt, og det er jo helt forkert.
(guilty as charged!)

Mvh.
Mureren