den bedste NYE bil til de billigste penge?
Fra : Hans Ole Kjeldsen

Dato : 06-08-04 15:54

Hvad er den bedste bil til de billigste penge, der skal være tale om køb fra
helt ny og den skal være på hvide plader.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-08-04 15:58

Hans Ole Kjeldsen wrote:
> Hvad er den bedste bil til de billigste penge, der skal være tale om
> køb fra helt ny og den skal være på hvide plader.

Hvad skal den bruges til ?
Lange ture/korte ture ?
Transport af familien ?
Andet ?

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Hans Ole Kjeldsen

Dato : 06-08-04 21:55

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad skal den bruges til ?
> Lange ture/korte ture ?
> Transport af familien ?
> Andet ?

Motorvejs og bykørsel, lange ture (meget lange) og en familie på fire.

Tak til alle for gode svar og links.

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 06-08-04 23:24

"Hans Ole Kjeldsen" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Motorvejs og bykørsel, lange ture (meget lange) og en familie på fire.
>
> Tak til alle for gode svar og links.

Hvad lægges der vægt på for lige netop _DIG_ -- Vi er vidt forskellige med
hensyn til hvad vi syntes er dejligt, og hvad der er nødvendigt i en bil.
Nogen mener f.eks at "bare der er 4 hjul og en motor er det fint" -- mens
andre gerne vl have hele udstyrspakken med. Derfor kan man ikke sige hvilken
bil der er bedst til de billigste penge til andre end en selv. Jeg ville
f.eks vælge en VW Caddy med 1.9'er TDI som en familiebil der er rummelig og
økonomisk, mens jeg samtidig ville vælge en helt anden til noget mere sporty
kørsel. Derfor er det nok kun dig selv der kan stille kravene til bilen, og
søge på det ud fra hvad du ønsker dig af en bil.

Jesper

Fra : Hans Ole Kjeldsen

Dato : 07-08-04 11:54

"Jesper Jacobsen" <jesper.jacobsen@NOSPAMpost.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:411404f0$0$19935$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
og
> søge på det ud fra hvad du ønsker dig af en bil.

Jeg forstår hvad du mener!

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 06-08-04 15:59

http://www.bilmagasinet.dk/nybilsbasen/show_car.asp?id=4555

--
/Jan W Nielsen

Fra : Snusken

Dato : 06-08-04 16:14

Denne link ku' gi' lidt ideer:

http://penge.dk/Crosslink.jsp?d=110&a=141

mvh eric
-------------

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 06-08-04 17:13

> Denne link ku' gi' lidt ideer:
>
> http://penge.dk/Crosslink.jsp?d=110&a=141
>
> mvh eric

Den liste du henviser til, har Lupo'en på førstepladsen som den mest
økonomiske bil, men der må være et eller andet i vejen med den, siden det er
den bil som der er flest af til salg på brugtbilbasen www.bilbasen.dk.

Hvorfor mon?

Mvh

Emil

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-04 17:57

> Denne link ku' gi' lidt ideer:
>
> http://penge.dk/Crosslink.jsp?d=110&a=141

Jow da.
118 Kr / Km....regne regne det giver små 3 mill kr jeg skal betale hvert år
for at holde en GT kørende.
Den nupper jeg sgu

--
Tom

Fra : Martin Nielsen / Får~

Dato : 06-08-04 21:51

"Hans Ole Kjeldsen" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvad er den bedste bil til de billigste penge, der skal være tale om køb
fra
> helt ny og den skal være på hvide plader.

Kia Picanto

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-04 21:57

"Hans Ole Kjeldsen" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

> Hvad er den bedste bil til de billigste penge, der skal være tale om køb
fra
> helt ny og den skal være på hvide plader.

Den bedste bil: til hvad?

Penge koster altid det samme, du mener nok få eller mange DDK

Du får sikkert mage svar, men hvis du ikke kan konkretisere dit behov, kan
der ikke svares på dit sp.
--
Møller