Ferrari Enzo i København!!
Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 05-08-04 20:49

Heysa. Er der nogen der ved noget om den grå Enzo der kører rundt i
København?

De sidste dage har nogle af mine venner spottet en grå Enzo der kører rundt
inde i centrum af København. Den er ikke på danske plader, de er sorte? hvor
kan det være fra, og er der nogen der ved noget om den?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 05-08-04 21:00

> Den er ikke på danske plader, de er sorte? hvor
> kan det være fra, og er der nogen der ved noget om den?

Så kan det være franske plader, de er nemlig sorte med hvide/grå
bogstaver/cifre...

Mvh

Emil

Fra : Brian Oestergaard

Dato : 05-08-04 21:09

"Martin Sjøstrand" <sjoestrand@nybro.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvor
> kan det være fra, og er der nogen der ved noget om den?

Hej

Der var et link til nogle billeder af den den anden dag.

Egentlig lidt underligt at den er grå. Jeg mener kun at den kunne fåes i gul
og rød ?

Brian Østergård

Fra : Finn I

Dato : 05-08-04 22:59

"Brian Oestergaard" <mantabrianREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Egentlig lidt underligt at den er grå. Jeg mener kun at den kunne fåes i
gul
> og rød ?

Har man råd til en Enzo vil jeg vurdere at man også har råd til at male den
i den farve man syntes den skal være.

Mvh

Finn

Fra : Olesen

Dato : 05-08-04 23:01

"Finn I" <f12@minemail.dk> skrev i en meddelelse news:l4yQc.2180

> Har man råd til en Enzo vil jeg vurdere at man også har råd til at male
den
> i den farve man syntes den skal være.

-og dermed mistes al respekt for mærket som sådan.
Og det er da synd.

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-04 17:23

> den
>
> -og dermed mistes al respekt for mærket som sådan.
> Og det er da synd.

om den så var polkaprikket så mister man aldrig respekten for en enzo

--
Tom

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 05-08-04 23:26

"Brian Oestergaard" <mantabrianREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Egentlig lidt underligt at den er grå. Jeg mener kun at den kunne fåes i
gul
> og rød ?

Niks, de "ekstra" 50 biler kunne også fås i sort og grå.

-M

Fra : No1

Dato : 07-08-04 09:13

> gul

> Niks, de "ekstra" 50 biler kunne også fås i sort og grå.

Jeg er ikke så meget for den ellers meget populære
"Taxa/Denverradio-sølv-farve". Så hellere sort, rød eller gul.

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 08-08-04 21:06

"No1" <nospamplz@removeentireaddress.mars> skrev i en meddelelse

> Jeg er ikke så meget for den ellers meget populære
> "Taxa/Denverradio-sølv-farve". Så hellere sort, rød eller gul.

112% enig... Er røvtræt af sølvfarver, især på biler og radio + tv...

-M

Fra : Michael

Dato : 05-08-04 21:12

Han/den overhalede mig på Amager Boulevard forleden. Sprød øse. Den er
indregistreret i England. Dog sidder rattet i venstre side.

--
Mvh. Michael <> Fjern ! for mail

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 05-08-04 23:27

"Michael" <Arkian!@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Han/den overhalede mig på Amager Boulevard forleden. Sprød øse. Den er
> indregistreret i England. Dog sidder rattet i venstre side.

Enzo kan ikke leveres med rattet i højre side, ligesom F40 og F50. Dog
bestile Sultanen af Brunei en mindre serie koks-grå F40'ere med rattet i
højre side. De blev produceret af Pininfarina og ikke Ferrari.

-M

Fra : Mikael L

Dato : 05-08-04 21:58

> [...]
hvor
> kan det være fra, og er der nogen der ved noget om den?

Det er formentlig den her http://www.snabelapunktumdk.dk/Ferrari_Enzo.jpg

Mikael

Fra : Thomas

Dato : 05-08-04 22:01

"Mikael L" <m_larsen@sol.dk> wrote in message

> Det er formentlig den her http://www.snabelapunktumdk.dk/Ferrari_Enzo.jpg
>
> Mikael

Ja køn kan man jo ikke sige den er, men kører sikkert fantastisk

Mvh

Thomas

Fra : Anders Houmark

Dato : 05-08-04 22:59

Thomas wrote:

> Ja køn kan man jo ikke sige den er, men kører sikkert fantastisk

Jeg synes den er køn, så jov, det kan man da sagtens sige

Fiat Multipla, se dét er en bil ingen kan synes er køn :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : martin

Dato : 06-08-04 07:07

"Martin Sjøstrand" <sjoestrand@nybro.dk> wrote in message
> [...]
hvor
> kan det være fra, og er der nogen der ved noget om den?

Jep , den er engelsk, ejet af Juan Barazi, og der er leveret fra ferrari, i
den sølv farve sammen med én anden som hvist nok står i sydamerika.

og jeg kan da liige inskyde at "DEN KØRER FANTASTISK " juhuu.

den kan løfte fronten af bilen så man kan komme over fart bump uden at
ridse bunden eller front.
alle mulige lækre instillinger af undervogn, fra kabinen.

Jeg må indrømme at jeg var MEGET positivt overasket over den, den er meget
stille indeni når ikke kører vildt,
og så rykker den for vildt mellem 100- 240. og der trak den stadivæk......
lidt skræmmende, jeg tror sq at min tunede CBR900rr
havdse fået klø der..:-\

Martin
( der stadivæk ikke kan få armende ned ).

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 06-08-04 07:46

Hej Martin. Ved du noget om, om den stadig befinder sig i København, og i så
fald hvor længe, og hvor kan måske se den? Jeg har en kammerat der er
stor Ferrari fan, og som vadede rundt i København flere timer i går for
måske at få et glimt af den, nu var han nemlig efterhånden lidt bitter over
at flere venner havde ringet og fortalt de havde set den, ja selv hans far

Fra : martin

Dato : 06-08-04 08:15

jeg mener at han snakkede om at køre hjem allerede om mandagen. så ham må
være kørt nu
sorry.

Martin

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 06-08-04 09:30

Den blev vist set i onsdags, men så var det nok også sidste chance

Mvh Martin

Fra : -V-

Dato : 06-08-04 11:05

Martin Sjøstrand wrote:
> Den blev vist set i onsdags, men så var det nok også sidste chance

Nej, den holdt på Rungsted Havn i aftes omkring kl 23.

Sammen med nogle heftige 911'ere, blev det vist fortalt - ingen nærmere
oplysninger om de sidste.

-V-

Fra : Deaster

Dato : 06-08-04 11:24

"martin" <martin@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> jeg mener at han snakkede om at køre hjem allerede om mandagen. så ham må
> være kørt nu
> sorry.

Er ellers 99% sikker på jeg så den ud af øjenkrogen i går aftes på
Strandvejen ved Vedbæk havn.

--
Deaster
"War is God´s way of teaching