teknisk ændring
Fra : ole holte

Dato : 05-08-04 20:21

Jeg fik idag en check fra CRM "tilbagebetaling sker som følge af teknisk ændring"
vil det sige at den bil 2 år gammel jeg lod gå i bytte ikke er blevet ejerskiftet men
noget andet ?
måske eksporteret til udland ellers ville teksten vel have været "som følge af ejerskifte"

vh ole

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-04 20:25

> [...]
ændring"
> vil det sige at den bil 2 år gammel jeg lod gå i bytte ikke er blevet

Du betaler et år i forvejen og får resten af pengene tilbage da bilen ikke
længere står i dit navn

--
Tom

Fra : ole holte

Dato : 06-08-04 06:20

> Du betaler et år i forvejen og får resten af pengene tilbage da bilen ikke
> længere står i dit navn

Korrekt ! men det er benævnelsen "teknisk ændring" havde der stået "ejerskifte" så var
den forstået, men ok det får jeg at vide ved lejlighed
vh ole

Fra : Per Sørensen

Dato : 05-08-04 20:33

Det skulle vel ikke være en hyundai accent, hvor der jo vist var noget med
et forkert beregningsgrundlag, hvilket medførte tilbagebetaling med
tilbagevirkende kraft.

mvh Per

Fra : ole holte

Dato : 06-08-04 06:21

"Per Sørensen" <udskift_med_mit_navn@overmarken.dk> skrev i en meddelelse
> Det skulle vel ikke være en hyundai accent, hvor der jo vist var noget med
> et forkert beregningsgrundlag, hvilket medførte tilbagebetaling med
> tilbagevirkende kraft.

NEJ !