Hjælp til installering af bilradio! (køben~
Fra : Thomas Hjort

Dato : 05-08-04 16:55

Nogen her i København der kan hjælpe mig med at installere en bilradio
imorgen? Jeg gir en flaske Smirnoff (1.L) for ulejligheden.

Det er en spritny radio/cd/mp3 afpiller og der hænger et (stort) stik +
antenne + en
rød og en hvid ledning ud af den.

Problemet er at der er et utal af diverse ledninger der hvor den originale
radio har siddet (det er en fiat fra 91) og jeg har ikke begreb om hvordan
jeg skal sætte det sammen. Så det skal være en med teknisk snilde og evt
måleapparat for der skal nok klippes i et par ledninger, og jeg vil jo helst
ikke have brændt radioen af :)

Mvh Thomas
København K.

kontakt:
FJERNhjort@anarki.dk

Fra : John Sahl

Dato : 05-08-04 17:01

Thomas Hjort wrote:
> Nogen her i København der kan hjælpe mig med at installere en bilradio
> imorgen? Jeg gir en flaske Smirnoff (1.L) for ulejligheden.

Hvis du smutter forbi her hos mig, 2840 Gl. Holte kan
jeg godt give dig en hånd med.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Thomas Hjort

Dato : 05-08-04 17:35

> Hvis du smutter forbi her hos mig, 2840 Gl. Holte kan
> jeg godt give dig en hånd med.

Super! Hvilken email kan jeg kontakte dig på?

Mvh Thomas

Fra : John Sahl

Dato : 05-08-04 17:42

Thomas Hjort wrote:
> Super! Hvilken email kan jeg kontakte dig på?

Bare svar direkte på et af mine indlæg, min adresse er valid.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 05-08-04 20:43

> Hvis du smutter forbi her hos mig, 2840 Gl. Holte kan
> jeg godt give dig en hånd med.

og efter den montering,
så var John ikke mere at træffe den weekend

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : John Sahl

Dato : 05-08-04 21:15

Uffe Bærentsen wrote:

> og efter den montering,
> så var John ikke mere at træffe den weekend

Skål i rumskibet

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-08-04 15:18

John Sahl wrote:

> Skål i rumskibet

Husk nu at sætte radioen i først

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : John Sahl

Dato : 06-08-04 16:37

Per Beer Hansen wrote:

> Husk nu at sætte radioen i først

Er klaret, gemmer flasken til i morgen, EFTER jeg
har tændt grillen

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-08-04 19:58

> Er klaret, gemmer flasken til i morgen, EFTER jeg
> har tændt grillen

Den skulle da ellers være god til at tænde op med

OK, den kan da også hældes indenfor, det er jo nok bedre og sjovere.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Thomas Hjort

Dato : 06-08-04 23:17

> Hvis du smutter forbi her hos mig, 2840 Gl. Holte kan
> jeg godt give dig en hånd med.

Tak John.

Det var bare 10-4 skumbanan. Det hele virker upåklageligt!

Hav en go fest Lørdag :) Skååååååååååååååål!

Mvh Thomas