Så kører han da ingen i hjel...
Fra : Morten Fruergaard

Dato : 05-08-04 06:21

»Der er naturligvis tale om en tragisk sag, men vi må også være lykkelige
for, at hans spritkørsler ikke kom til at gå ud over andre mennesker,« siger
politiinspektør P. John Pedersen, Nykøbing Faster.

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=296316/

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Basil

Dato : 05-08-04 07:13

meddelelse news:4111c3cf$0$35875$14726298@news.sunsite.dk
> [...]
> lykkelige for, at hans spritkørsler ikke kom til at gå ud over andre
> mennesker,« siger politiinspektør P. John Pedersen, Nykøbing Faster.

Skønt !
Kai

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 05-08-04 07:21

"Basil" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> wrote in message

> Skønt !

Føj for satan.................at glæde sig over at vores samfund ikke har
råd til at behandle de syge, som oveni købet beder om det

Peter

Fra : Basil

Dato : 05-08-04 07:30

"Peter K. Nielsen" <peter.n@jubiiposten.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Føj for satan.................at glæde sig over at vores samfund ikke
> har råd til at behandle de syge, som oveni købet beder om det

Nej, skønt at han er væk fra vejene, så der ikke bliver behov for at
behandle alle dem han sandsynligvis ville skade ved hans fortsatte kørsel.
Kai

Fra : Thomas H.

Dato : 05-08-04 07:34

"Peter K. Nielsen" <peter.n@jubiiposten.dk> skrev i en meddelelse

> Føj for satan.................at glæde sig over at vores samfund ikke har
> råd til at behandle de syge, som oveni købet beder om det

De hjælper da heller ikke os der kører for hurtigt, med at komme på
behandling på en racerskole gør de? Vi er jo trods alt fartpsykopater, såååå

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-04 07:34

"Peter K. Nielsen" <peter.n@jubiiposten.dk> skrev i en meddelelse

> Føj for satan.................

Det er nok lidt forhastet at dømme ud fra en avisartikel, en journalist har
for-tygget facts. Vi ved ikke hvad der reelt er blevet sagt,gjort.

Fra : martin

Dato : 05-08-04 08:01

"Peter K. Nielsen" <peter.n@jubiiposten.dk> wrote in message

> [...]
>
> Føj for satan.................at glæde sig over at vores samfund ikke har
> råd til at behandle de syge, som oveni købet beder om det

Ja ! jeg ved godt at det ikke er politisk korrekt at glæde sig over andres
ulykke, men jeg kan da godt afsløre at det er nogle meget tørre
krokodilletårer der bliver grædt her.
Man kan da bare håbe at den taber, har bevist Darvin's teorier, det ville
da være en skam hvis hans gener fik lov forsætte med existere.

Martin

Fra : Verner Johnsen

Dato : 05-08-04 18:55

On Thu, 5 Aug 2004 08:21:19 +0200, "Peter K. Nielsen"
<peter.n@jubiiposten.dk> wrote:

>Føj for satan.................at glæde sig over at vores samfund ikke har
>råd til at behandle de syge, som oveni købet beder om det

Nu ved jeg ikke om du kendte pågældende person.

Det gjorde jeg ikke, men jeg har i den nærmeste familie en alkoholiker
og pillemisbruger, som i påvirket tilstand udviser psykopatiske træk.

Han har aldrig haft kørekort, men har alligevel adskillige domme for
spirituskørsel + mange andre ting, og han er 4 - 5 gange blevet
fradømt retten til at erhverve kørekort på livstid.

Mange af hans domme har været kombineret med behandlig, både i form af
antabus, som ikke forhindrer den hårde kerne i at drikke sig en
ordentlig skid på, og i form af behandling både i fængsel med speciel
afdeling og på deciderede behandlingshjem i stedet for fængsel.
Derudover han han været i flere andre behandlinger.

Han betragter helt klart et ophold på et behandligshjem som en
behagelig afveksling fra det daglige pres, et slags ferieophold, men
det har aldrig forhindret ham i at drikke uden for
behandlingsinstitutionerne.
Når nogen så begynder at stille krav til ham, skrider han, eller han
sørger for at gøre sig så umulig, at han bliver bortvist fra
behandlingen.

Hvis de to personer har bare en lille smule til fælles, og det tror
jeg de har, så giver jeg ikke fem potter pis for mandens ønsker om
behandling.

Men derfor er det alligevel tragisk, at manden skal dø, før der skabes
sikkerhed omkring ham.

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 13-08-04 13:46

On Thu, 5 Aug 2004 08:21:19 +0200, "Peter K. Nielsen" <peter.n@jubiiposten.dk> wrote:

>"Basil" <kuntaNO@SPAMstarmail.co.za> wrote in message

>Føj for satan.................at glæde sig over at vores samfund ikke har
>råd til at behandle de syge, som oveni købet beder om det

At være alkoholiker er ikke nogen undskyldning for at køre
spritkørsel. Ufatteligt at man ikke forlængst havde buret
ham inde (gælder også de vanvittige mennesker der jævnligt
lånte ham deres bil).

Fra : Thomas H.

Dato : 05-08-04 07:34

> [...]

siger
> politiinspektør P. John Pedersen, Nykøbing Faster.

Ja man kan jo ikke sige, at han ikke var advaret !

<fordomme on>
men... hvorfor er historien så interessant, kører de fleste på Lolland ikke
rundt, med en lille bøhmand på ?
<fordomme off>

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 05-08-04 09:09

Thomas H. wrote:
> <fordomme on>
> men... hvorfor er historien så interessant, kører de fleste på
> Lolland ikke rundt, med en lille bøhmand på ?
> <fordomme off>

Det var dog alligevel en af de mere besynderlige fordomme jeg længe har
hørt...

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : _Carsten_

Dato : 05-08-04 09:49

"Søren C. Fischer" <soren@fischer-streton.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Det var dog alligevel en af de mere besynderlige fordomme jeg længe har
> hørt...

Ja vi er da ikke særlig stive når vi køre rundt!

Carsten

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 05-08-04 09:57

Søren C. Fischer faldt i søvn over tastaturet og fik skrevet:

[...]

> Det var dog alligevel en af de mere besynderlige fordomme jeg længe har
> hørt...

Hvorfor det?

<næsten-fordom>

Det er jo et kendt faktum at folk på landet oftere kører rundt med en større
mængde alkohol i blodet end tilladt :)

</næsten-fordom>

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

Besøg IRC'erne på #dk.fritid.bil @ QuakeNet
Se også http://irc.dkfritidbil.dk/ for mere info

Fra : _Carsten_

Dato : 05-08-04 10:04

"Henrik Bøgh" <henrik@FJERNlagengymnastikFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> Det er jo et kendt faktum at folk på landet oftere kører rundt med en
større
> mængde alkohol i blodet end tilladt :)

Landet!
Der er altså også andet en marker og bondegårde på Lolland
Nu kommer jeg fra Kbh. omegne og der et det jo kendt for at folk køre rundt
under påvirkning af stoffer

Carsten

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 05-08-04 15:26

_Carsten_ faldt i søvn over tastaturet og fik skrevet:

[...]

> Landet!
> Der er altså også andet en marker og bondegårde på Lolland

Nu har jeg aldrig været på Lolland (det ville nok også være ualmindeligt
ødelæggende for en god fordom ;)) - men _er_ der virkeligt andet en
roemarker?!?? :D

> Nu kommer jeg fra Kbh. omegne og der et det jo kendt for at folk køre
> rundt under påvirkning af stoffer

Det er ikke så meget efter at de på det nærmeste har lukket Christiania.
Tilgengæld kører taxa'erne stadigvæk råddent :D

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-04 08:08

> http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=296316/

Tragisk at han var udenfor "rækkevidde" - men formentlig er vejene blevet
sikrere for alle andre.

--
/Jan W Nielsen

Fra : _Carsten_

Dato : 05-08-04 08:32

> [...]
siger
> politiinspektør P. John Pedersen, Nykøbing Faster.

Fedt!
Så er vejene lidt mere sikker for os som bor herned.
Et held at han ikke har drabet nogen, sti systemer er heller ikke særlig
udbredt her ned, både fodgænger og cykellister er henvist til siden af
kørebanen.

Carsten
Holeby - Lolland

Fra : John Frandsen

Dato : 05-08-04 14:48

> [...]
siger
> politiinspektør P. John Pedersen, Nykøbing Faster.

Fint nok... Ét kvajhovede mindre på vejene!

Mvh John

Fra : Mikael L

Dato : 05-08-04 15:13

> [...]
siger
> politiinspektør P. John Pedersen, Nykøbing Faster.

Tragisk??

Han har fået en passende straf. 1 - 0 til os.

Mikael

Fra : Per O.

Dato : 06-08-04 13:36

Morten Fruergaard wrote:
> [...]
> lykkelige for, at hans spritkørsler ikke kom til at gå ud over andre
> mennesker,« siger politiinspektør P. John Pedersen, Nykøbing Faster.

Det er et af de få dødsfald som må mødes med stående applaus !!!

Per O.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 06-08-04 14:44

Sikker vinder af Darwin Avards http://www.darwinawards.cjb.net/