Overhalede politiet med 160 km/t
Fra : Fly Christensen

Dato : 04-08-04 21:44

I dag på vej til arbejde var der også en reklamevogn undervejs. Det er
altså lidt en spøjs fornemmelse at overhale politiet med 160 uden, at de
fortrækker en mine.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 04-08-04 22:17

Fly Christensen wrote:
> I dag på vej til arbejde var der også en reklamevogn undervejs. Det er
> altså lidt en spøjs fornemmelse at overhale politiet med 160 uden, at de
> fortrækker en mine.

Øh, du kører ambulance eller noget? Eller er det en hentydning til
speedometerfejlvisning og SportSvans'en der kører 220 km/t?

Fra : _Carsten_

Dato : 04-08-04 22:39

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Øh, du kører ambulance eller noget? Eller er det en hentydning til
> speedometerfejlvisning og SportSvans'en der kører 220 km/t?

Jeg har faktisk kommet med 140 i netop den sportsvan og overhalet en
motorcykel betjent som bar kigget og jeg nikket til det var den gang da
man kun måtte køre 110.

Er også kommet med 160 og overhalet en "civil" politietvogn, med 2 betjente
det var optaget med at snakke til hinanden, de kigget da godt nok efter mig,
kunne jeg se i bakspejlet, men så vendte de tilbage til deres samtale og jeg
fræset bare vider der ud af.

Carsten

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 06-08-04 01:32

_Carsten_ wrote:

> [...]
> kunne jeg se i bakspejlet, men så vendte de tilbage til deres samtale og jeg

Er der en der lige smører et stykke med lyvepostej til Carsten her... Og
godt med løgn på :)

Fra : _Carsten_

Dato : 06-08-04 07:50

> Er der en der lige smører et stykke med lyvepostej til Carsten her... Og
> godt med løgn på :)

Det er sgu ikke løgn!

Jeg har også en gang da jeg for vild i Tåstrup hvor jeg var på udkig efter
et Steak House kørt ind i en bus bane med de der jernbøjler midt på vejen
som busser lige kan passer og Sportsvan
Da jeg så kom ud på den anden side mødte jeg en Politi bil, jeg drejet ned
af den vej han kom fra og kunne se i spejlet at har vendte vognen for at
sætte efter mig, kunne godt være nået at stikke af, men valgte at køre ind
til siden og vente, det var ikke med vilje at jeg kom ind på bus banen, da
han kom fortalte jeg blot at jeg godt var klar over at jeg var kommet ind i
forkert bane, men havet ikke set det før jeg var kommet ind i den, da jeg
var uopmærksom da jeg ledte efter det Steak house, som åbenbart ikke lå i
den del af byen, det endte med at jeg fik politi ekskort op til den del af
hvor Steak Huset lå og ingen bøde

Carsten

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 04-08-04 22:18

> I dag på vej til arbejde var der også en reklamevogn undervejs. Det er
> altså lidt en spøjs fornemmelse at overhale politiet med 160 uden, at de
> fortrækker en mine.

Arbejder du for politiet?

Mvh

Emil

Fra : Jørgen L.

Dato : 04-08-04 22:23

> Arbejder du for politiet?

Såvidt jeg ved bor han i Tyskland

Hilsen Jørgen

Fra : Henrik B.

Dato : 04-08-04 22:27

> I dag på vej til arbejde var der også en reklamevogn undervejs. Det er
> altså lidt en spøjs fornemmelse at overhale politiet med 160 uden, at de
> fortrækker en mine.

I Tyskland....

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-04 22:42

> I dag på vej til arbejde var der også en reklamevogn undervejs. Det er
> altså lidt en spøjs fornemmelse at overhale politiet med 160 uden, at de
> fortrækker en mine.

Jeg er i tidernes morgen blevet overhalet af en reklamevogn på en dansk
motorvej, speedoet i Kadetten stod på 180... De trak bare fra, og jeg tænkte
*pis*, for jeg vidste udemærket godt at der kun var 1 afkørsel tilbage på
det motorvejsstræk jeg kørte på - jeg slap heldigvis med skrækken...

--
Mvh Bjørn, der har fået hele 1 fartbøde til dato....
Opel Vectra A CDX '94

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 05-08-04 05:43

Fly Christensen telepaterede følgende til sin PC:

> I dag på vej til arbejde var der også en reklamevogn undervejs. Det er
> altså lidt en spøjs fornemmelse at overhale politiet med 160 uden, at
> de fortrækker en mine.

Ja, det prøvet jeg også, da jeg kort var i Tyskland i min alt for korte
sommerferie...
Først blev jeg lidt bagved, da jeg ikke helt kunne huske, om vi kørte i en
begrænset zone eller ej. Men da den første tysker havde passeret uden
problemer, gjorde jeg det også...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : peter

Dato : 05-08-04 07:06

Iovrigt kan man handle med politiet i tyskland om bødens størrelse. For
nogle år siden kørte vi omkring 110-120 km/t i en gammel scania lastbil. Vi
blev stoppet - havde de forkerte fartskiver i - Vi fik så en bøde på 80
mark - men havde kun 50 og ellers en 1000 mark eller sådan noget de ikke
kunne give tilbage på - så bøden blev på de 50 mark og så fik vi besked på
at køre til nærmeste tankstelle og købe de rigtige..

MVH. Peter

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-04 16:36

> Iovrigt kan man handle med politiet i tyskland om bødens størrelse.

Kan man også i Polen.
Jeg fik en bøde for at køre 90 hvor man kun må køre 60 så det kostede mig 10
DM uden kvitering

--
Tom