TopGear kl 21.30 på BBC.....ny sæson...
Fra : Henrik B.

Dato : 04-08-04 17:44

Subject.

M.v.h.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-08-04 18:12

Henrik B. skrev:

> Subject.

BBC _Prime_ ?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Leonard

Dato : 04-08-04 19:38

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> wrote:

>BBC _Prime_ ?

Nej, du glemmer hurtigt, det er på BBC World, som du ikke kan tage.
Det er ellers frit tilgængeligt med parabol pegende 19,2 gr. øst

--
Leonard

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-08-04 21:30

Leonard skrev:

> Nej, du glemmer hurtigt, det er på BBC World, som du ikke kan tage. Det
> er ellers frit tilgængeligt med parabol pegende 19,2 gr. øst

Nej glemmer ikke men lever højt på håbet

Fra : Rander

Dato : 04-08-04 20:12

Wed, 04 Aug 2004 19:11:52 +0200 brugte Martin Johansen [6000] 12 linier på
at fortælle dette til dk.fritid.bil:

>BBC _Prime_ ?

BBC World!

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Advokater og vognhjul skal smøres. (Tysk ordsprog)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-08-04 21:30

Rander skrev:

> Wed, 04 Aug 2004 19:11:52 +0200 brugte Martin Johansen [6000] 12 linier
> på at fortælle dette til dk.fritid.bil:

> BBC World!

Pis..

Fra : Thomas

Dato : 04-08-04 21:04

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in message
> Subject.
>
> M.v.h.

Et udemærket program, bortset fra at jeg synes de altid skal have engelske
biler med i tests. Det er som om de mener at det er england mod tyskland i
bilkonstruktion ( de roser også tyskerne, det er ikke det, så de er sikkert
fair i deres vurderinger) men jeg mener nu ikke at de når tyskerne til
sokkeholderne. Kan godt være at England er en stolt bilnation, men der
kommer altså ikke ret meget spændende derovre fra mere, bare min mening

Mvh

Thomas

Fra : Olesen

Dato : 04-08-04 21:25

"Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> sokkeholderne. Kan godt være at England er en stolt bilnation, men der
> kommer altså ikke ret meget spændende derovre fra mere, bare min mening

Pas nu på Martin Sand ikke kommer efter din mening.

Men bortset fra dêt, så har du ret.
Men een udsendelse af Top Gear koster vel
også 2-3 gange så meget som hele "motormagasinet"-serien..?!

Fra : Henrik B.

Dato : 04-08-04 21:31

> [...]

> sokkeholderne. Kan godt være at England er en stolt bilnation, men der
> kommer altså ikke ret meget spændende derovre fra mere, bare min mening

Aaaahhhh.....en DB8, og du skal aldrig mere høre mig snakke om andre biler.

M.v.h.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 04-08-04 22:44

On Wed, 4 Aug 2004 22:30:45 +0200, "Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk>
wrote:

>"Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>sikkert
>

>Aaaahhhh.....en DB8, og du skal aldrig mere høre mig snakke om andre biler.

kommer Topgear altid kl 21:30 om tirsdagen på BBC World?
Flemming Jacobsen

Fra : Henrik B.

Dato : 04-08-04 23:56

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> kommer Topgear altid kl 21:30 om tirsdagen på BBC World?

Du mener onsdag - ik'?

Det kommer hver eller hver anden onsdag. Og genudsendes søndag.

M.v.h.

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 06-08-04 00:44

On Thu, 5 Aug 2004 00:56:29 +0200, "Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

>Du mener onsdag - ik'?
>
>Det kommer hver eller hver anden onsdag. Og genudsendes søndag.

Fra noget jeg skrev i denne gruppe for 4 år siden:

Onsdag: 21:30 (første udsendelse)
Torsdag: 6:30, 15:30
Fredag: 9:30, 18:30
Lørdag: Ingen udsendelse
Søndag: 6:30, 15:30, 22:30
Mandag: 2:30, 12:30
Tirsdag: Ingen udsendelse

Mandag 12:30 er blevet til 9:30, men ellers passer de vist.

Fra : Lau

Dato : 04-08-04 21:23

Øv - jeg læste den først kl 22.22

Havde du sendt den en time tidligere, så havde jeg også haft en chance.

vh
Lau

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 04-08-04 23:03

On Wed, 4 Aug 2004 22:23:12 +0200, "Lau" <lauremovethis@pc.dk> wrote:

>Øv - jeg læste den først kl 22.22
>
>Havde du sendt den en time tidligere, så havde jeg også haft en chance.

Ikke for at brokke mig, men jeg gjorde altså opmærksom på den nye
sæson for en måned siden - den gang den startede.

Fra : Lau

Dato : 05-08-04 23:43

"Jesper Lauridsen" <rorschak@sorrystofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke for at brokke mig, men jeg gjorde altså opmærksom på den nye
> sæson for en måned siden - den gang den startede.

Find venligst humoren i min mail.

Uanset om den var sendt 1 time tidligere, så læste jeg den først 22.22 og
havde stadig været for sent på den.

Men forsæt endelig med at komme med "advarsler" - en dag når jeg vel at se
den i tide.

hilsen
Lau

Fra : No1

Dato : 06-08-04 02:19

> [...]
> havde stadig været for sent på den.
>
> Men forsæt endelig med at komme med "advarsler" - en dag når jeg vel at se

De bliver desuden genudsendt flere gange i løbet af ugen på BBC World.

Fra : No1

Dato : 05-08-04 13:52

> Øv - jeg læste den først kl 22.22
>
> Havde du sendt den en time tidligere, så havde jeg også haft en chance.

Her findes de originale udgaver, der ikke er klippet ned til ~25 min.:
http://gear.viper007bond.com/

Fra : Nicolai

Dato : 05-08-04 21:48

No1 <nospamplz@removeentireaddress.mars> wrote in message news:<41122d8b$0$251$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> Her findes de originale udgaver, der ikke er klippet ned til ~25 min.:
> http://gear.viper007bond.com/

Og de ekstra 30-35min gør kun det hele meget bedre! Det er virkeligt
sært at de ikke flytter programmet over på BBC Prime så de kan sende
det i sin helhed, det er lige så meget et underholdningsprogram som de
bolig programmer de har på den kanal...

MVH
Nicolai

www.nk-h.dk