Reservedele to VW Bora
Fra : Tom Frank

Dato : 04-08-04 16:27

Hej,

Jeg har forgæves prøve at lede efter et venstre sidespejlhus incl.
spejl til en VW Bora. Udover selvfølgelig bilforhandleren VW har
reservedelen, har jeg ikke kunne finde nogen som sælger reservedelen.
Jeg har prøvet hos Høyer, men de har ikke reservedelen til Bora. Det
lyder fra sælgeren at det er pga. Bora er en meget ny type biler, så
det derfor sælger de dem ikke.

Hos VW skal du have ca. 800 for bare delen, incl. montering vil de
have 1200. Det synes jeg godt nok er pebret.

Kan det gøre billigere, men i først omgang kan man få den del i
handlen. Det skal lige siges at sidespejlhuset er elektrisk opbygget,
det kan være det er det som gøre det dyrt.

Det skal helst være i Københavnstrup og omegn, så gode råd søges.

/Tom

Fra : Lars Frandsen

Dato : 04-08-04 16:51

"Tom Frank" <tofran@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det kan være det er det som gøre det dyrt.
>
> Det skal helst være i Københavnstrup og omegn, så gode råd søges.

Kan det evt. være det samme sidespejl som Passat, eller måske Seat Toledo /
Skoda Octavia. Hos Seat / Skoda kan det være, det er billigere.

Just a thought - jeg har ingen anelse om det forholder sig sådan
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Tom Frank

Dato : 05-08-04 10:25

Det spurgte jeg også sælgeren fra Høyers Autodele, som også havde
Passat reservedele. Men han vil ikke garantere for at det var det
samme, da som han siger altid er en lille ting der afvigere, så du
ikke kan bruge den. Men gad vide om der er andre der har en anden
mening om det.

/Tom