Hvad står en Omega 2,0 i postivit - negati~
Fra : TGD

Dato : 04-08-04 14:23

En hvid Omega 2.0 Stc. reg. første gang 22/4-88 (Schweiz) importeret her til
i 99-00 den har gået ca. 210.000 km den er hvid og middel stand, her i
landet har den kørt hovedsagligt landevej og motorvej.

Hvad ligger prisen for på sådan en synes ikke rigtig bilbasen.dk hjælper.

Yderemere hvad skal man OBS på udover Rust (hvor henne)?

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-04 15:53

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> landet har den kørt hovedsagligt landevej og motorvej.
>
> Hvad ligger prisen for på sådan en synes ikke rigtig bilbasen.dk hjælper.

Jeg vil mene at den skal være nysynet hvis prisen skal over 10.000 kr.

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94

Fra : TGD

Dato : 04-08-04 19:05

"Bjørn" <admin[at]norgaardsweb.dk> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Jeg vil mene at den skal være nysynet hvis prisen skal over 10.000 kr.

Det er også der jeg er henne, jeg synes bare ikke at kunne bakke det op med
noget håndfast såsom biler magen til.

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 04-08-04 16:24

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev :

>Hvad ligger prisen for på sådan en synes ikke rigtig bilbasen.dk hjælper.

gæt: 8-15tudser

>Yderemere hvad skal man OBS på udover Rust (hvor henne)?

rust i vangerne i bunden!
--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : TGD

Dato : 04-08-04 19:08

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> gæt: 8-15tudser

Det er også deromkring jeg er.

> rust i vangerne i bunden!

Er det de eneste specielle Omega fejl der er, nu skal bilen købes af familie
så derfor vil jeg være helt sikker med fejl, det er jo ikke så velset at
kalde sin egen famile for svindlere

Jeg er ikke helt hook på en FDM brugtbilsattest for så har man allerede
brugt 1000 kr som kunne være brugt på bilen, selvom det helt sikkert er det
bedste.

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 04-08-04 19:53

> [...]

>så derfor vil jeg være helt sikker med fejl, det er jo ikke så velset at

Hvis i bliver enige om en pris, er der vist ikke nogen af jer, der kan
kalde hinanden nogetsomhelst

lad dine øjne afgøre det - hvad mener du selv, er en fair pris for
bilen ?

Omega'en ruster som en i helvede deromme bagi, og så lige de klassiske
steder alle biler ruster. Nr1 ville da være at trille forbi en i
kender, der kan kigge den gennem - med mindre du hante hente nogle
ideer til selv at kigge på brugtbil siderne

Om det er en Sierra fra 87, eller en Omega 88, er sgu' et fedt
rustmæssigt

motoren selv, er solid nok - hvis den bare er passet med olie og
filtre

>Jeg er ikke helt hook på en FDM brugtbilsattest for så har man allerede
>brugt 1000 kr som kunne være brugt på bilen, selvom det helt sikkert er det
>bedste.

tjaehhh ... jeg ville ikke selv give ret meget for sådan en, og hvis
der er et syn der venter, skal den dælme være pæn, hvis prisen bare
skal ligne ti-manden

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Uffe Ravn

Dato : 05-08-04 22:44

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev

> Yderemere hvad skal man OBS på udover Rust (hvor henne)?

Puha, jeg har set på mange, det var alle for rustne til jeg ville købe dem,
min ven begik dog den dumhed, at købe en i en meget hurtig handel, arbejdet
med at få den gjort klart til syn, blev til gengæld meget langvarigt!
´
Men kig efter:

Motorhjelm, forkanten
Oversiden af vanger, lige efter kofangeren
Tårne foran
Oversiden af vanger i motorrum specielt under styrehus
Vanger der hvor styrehus og hjælpestyrearm er fastgjort
PANELER
Skærmkanter bagude
DIV. vanger i bag
Der hvor inder og yderskærm mødes, igen bagude
Bunden af bagklap.

Puha, det er næsten nemmere at kigge efter end at beskrive det

Mvh.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 06-08-04 15:32

Uffe Ravn wrote:
> [...]
> Der hvor inder og yderskærm mødes, igen bagude
> Bunden af bagklap.
>
> Puha, det er næsten nemmere at kigge efter end at beskrive det

Det er nok nemmere at skrive hvad man IKKE behøver at kigge efter

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Uffe Ravn

Dato : 06-08-04 23:20

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev

> Det er nok nemmere at skrive hvad man IKKE behøver at kigge efter

Det kunne man selvfølgelig udlede af det
Omegaerne er godtnok slemme hvad angår rust, men jeg mente faktisk hvad jeg
skrev, der er nemmere at huske nå man ligger under vognen. Dv ved
automatiseret hukommelse!.Og da jeg jo ikke ved hvor i DK at vognen befinder
sig vil jeg jo ikke sådan lige tilbyde at komme og selv kigge efter.

Mvh.
Mvh.