hjulspin
Fra : .sn

Dato : 03-08-04 23:43

hej

er det egentlig lovligt at lave hjulspin på offentligvej. Eks når man kører
over et kryds efter at have holdt for rødt? Man overskirider IKKE
fartgrænsen mens man gør det

sn

Fra : Klaus G.

Dato : 03-08-04 23:46

> er det egentlig lovligt at lave hjulspin på offentligvej. Eks når man
kører
> over et kryds efter at have holdt for rødt? Man overskirider IKKE
> fartgrænsen mens man gør det

Nope, noget med uforsvarlig kørsel, unødig støj, osv..

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Mikael L

Dato : 04-08-04 00:18

".sn" <sn@sn.sn> skrev i en meddelelse
> [...]
kører
> over et kryds efter at have holdt for rødt? Man overskirider IKKE

Jeg vil tror at det er denne paragraf man bliver straffet efter hvis man gør
det.

§ 38. Fører af motordrevet køretøj skal betjene køretøjet således, at det
ikke afgiver unødig støj eller unødigt udvikler røg eller gasarter.

Stk. 2. I og ved bebyggelse må kørsel, der er unødvendig og
forstyrrende, ikke finde sted. Hastighed og køremåde i øvrigt skal på
sådanne steder afpasses således, at andre ikke unødigt forstyrres.

Mikael

Fra : Thomas H.

Dato : 04-08-04 07:17

"Mikael L" <m_larsen@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Stk. 2. I og ved bebyggelse må kørsel, der er unødvendig og
> forstyrrende, ikke finde sted.

Unødvendig? Shit så har jeg i manges øjne godt nok tit overskredet den
paragraf

Fra : sn

Dato : 04-08-04 07:38

heheh ok den er ikke til at misforstå

sn

Fra : Søren R

Dato : 04-08-04 08:27

On Wed, 4 Aug 2004 01:17:41 +0200, "Mikael L" <m_larsen@sol.dk> wrote:

> [...]
>
>§ 38. Fører af motordrevet køretøj skal betjene køretøjet således, at det
>ikke afgiver unødig støj eller unødigt udvikler røg eller gasarter.

Hehe, har hørt om en der fik en bøde for unødig støj og røg, så den
bliver altså brugt.

--
Søren R

Rusten Escort fra 91'
¤ Træt af reklamer? http://www.hadereklamer.dk ¤

Fra : Brian S Jensen

Dato : 04-08-04 05:21

> [...]
kører
> over et kryds efter at have holdt for rødt? Man overskirider IKKE

Da jeg i min læretid huserede i Sønderborg var jeg på et tidspunkt ude at
køre sammen med en kammerart i hans Taunus 2.0 V6'er - dejlig bil
(på det tidspunkt

Han lavede en ordentlig gang hjulspin ud for Kvickly, desværre samtidig med
den lokale sherif kørte ud fra P-kælderen - det kostede ham (os) en tur på
stationen samt en bøde på (svjh) 500,- til Svend Bent

Så nej, det må man ikke

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Niels Skaaning

Dato : 04-08-04 09:22

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> den lokale sherif kørte ud fra P-kælderen - det kostede ham (os) en tur på
> stationen samt en bøde på (svjh) 500,- til Svend Bent

Haha... Brian! ;)

NS

Fra : Brian S Jensen

Dato : 04-08-04 09:36

"Niels Skaaning" <niels_skaaning@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> med

> Haha... Brian! ;)
>
> NS

Hov Hov, Niels - jeg sad kun på passagersædet (og heppede

Og jeg stod også og gav sheriffen ret i at det var noget værre
noget som Svend Bent havde lavet

Mvh.
BRIAN S Jensen