Ang. Import af bil
Fra : Brian Fogh

Dato : 03-08-04 21:47

Hejsa

Er der nogen der har nogle link´s de vil af med. Jeg skal finde en golf
diesel fra 88 og frem.

Hilsen
Brian

Fra : John Sahl

Dato : 03-08-04 21:58

http://bilimport.tkrath.dk er din ven.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Hans Pedersen

Dato : 03-08-04 22:33

On Tue, 3 Aug 2004 22:47:03 +0200, "Brian Fogh" <brian@sprit.dk>
wrote:

>Er der nogen der har nogle link´s de vil af med. Jeg skal finde en golf
>diesel fra 88 og frem.

Vil du finde en bil der allerede ER i landet, som er nyimporteret, så
kig på bilbasen. Jeg fandt en del Golf diesel uden afgift, syn m.v. på
bilbasen.dk da jeg sad og kiggede her til aften.

--
Hans Pedersen
Esbjerg

Fra : Lars

Dato : 04-08-04 08:05

Hej Brian,

"Brian Fogh" <brian@sprit.dk> wrote in message

> Er der nogen der har nogle link´s de vil af med. Jeg skal finde en golf
> diesel fra 88 og frem.

www.mobile.de
www.autoscout24.de

** Lars