Kia sorento?????
Fra : Per

Dato : 03-08-04 20:06

Hej NG,
Jeg har nu beslutte mig anskaffe mig en kia sorento Van, men den
lokale forhandler har lige solgt hans sidste demo model så der er ca.
6-8 md. leveringstid....

Er der evt nogen her inden der ved om der står en sorento VAN demo
eller en ny hos en forhandler nær jer???

Hvis i menere at man skal holde sig fra denne bil høre jeg også
gerne......

hilsen Per

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-08-04 20:22

Per telepaterede følgende til sin PC:
> Er der evt nogen her inden der ved om der står en sorento VAN demo
> eller en ny hos en forhandler nær jer???

Jeg ved godt det ikke hjælper...

Men hvis du havde været ude for 1½ md. siden kunne du have fået min plads i
køen...
Skal den være ny?
Der er da en del til salg som brugte - også med få km...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Henrik B.

Dato : 04-08-04 22:10

meddelelse news:410fe5ba$0$35884$14726298@news.sunsite.dk...

> Jeg ved godt det ikke hjælper...
>
> Men hvis du havde været ude for 1½ md. siden kunne du have fået min plads
> køen...

Fandt du også ud af at det er en plastikpotte?

> Der er da en del til salg som brugte - også med få km...

Tjah, hvorfor mon?

M.v.h.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 05-08-04 05:40

Henrik B. telepaterede følgende til sin PC:
> Fandt du også ud af at det er en plastikpotte?

Jeg ved ikke om jeg vil kalde den for en plastikpotte. Men når man ligger
det hele sammen, så synes jeg at den blev for dyr. Til den pris ville jeg
hellere have fx en lettere brugt Jeep Grand Cherokee..

> Tjah, hvorfor mon?

Tja. Der er da lettere brugte biler til salg af alle mærker/modeller...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Per

Dato : 05-08-04 19:47

Det er altid dejlig med nogle fornuftige indlæg med go
argumentation...... plastikpotte...... fedt

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-08-04 19:57

Per skrev:

> Det er altid dejlig med nogle fornuftige indlæg med go
> argumentation...... plastikpotte...... fedt

Godt nok er det ikke skrevet politisk korrekt men det er jo ikke helt ved
siden af...

Der er ætte møj' komfort i sådan en.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 06-08-04 08:38

Martin Johansen [6000] telepaterede følgende til sin PC:
> Der er ætte møj' komfort i sådan en.

Hmm... Har du prøvet den?
Da jeg prøvede den, var den så overbevisende, at det kun var KIA på rattet
der fik mig til at tro, at det var en KIA...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 06-08-04 19:03

Morten Fruergaard skrev:

> Martin Johansen [6000] telepaterede følgende til sin PC:
>
> Hmm... Har du prøvet den?
> Da jeg prøvede den, var den så overbevisende, at det kun var KIA på
> rattet der fik mig til at tro, at det var en KIA...

Jeg trækker mig hermed ud af debatten... jeg ved ikke lige hvad pokker
der gik galt men tænkte på en helt anden KIA-model.. (Picanto)

Sorry Skal nok forsøge at gå tidligere i seng.. LOL

Fra : Henrik B.

Dato : 10-08-04 02:33

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> Sorry Skal nok forsøge at gå tidligere i seng.. LOL

Dét har vi andre ønsket længe.

M.v.h.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-08-04 07:24

Henrik B. skrev:

> Dét har vi andre ønsket længe.

Så!! Vask din mund med sæbe

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 06-08-04 13:16

Martin Johansen [6000] faldt i søvn over tastaturet og fik skrevet:

[...]

> Der er ætte møj' komfort i sådan en.

Jeg syntes egentlig man får ganske pæn komfort for pengene med sådan en
dyt[1].

> Martin Johansen [6000]

[1] "for pengene" er en ret vigtig del. Det er fjollet (men set før) at
sammenligne den med f.eks. VW Sharan, der koster mindst en anelse mere.

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

Besøg IRC'erne på #dk.fritid.bil @ QuakeNet
Se også http://irc.dkfritidbil.dk/ for mere info

Fra : Henrik B.

Dato : 05-08-04 21:29

"Per" <fogtmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det er altid dejlig med nogle fornuftige indlæg med go
> argumentation...... plastikpotte...... fedt

Når du siger sådan, kunne man foranledes til at tro at du ikke har prøvet
en, men blot er faldet for designet - som jeg iøvrigt synes er ok. Lidt
ligesom en Mercedes ML-kopi, bare faldet mere heldigt ud, end originalen.

M.v.h.

Fra : jk

Dato : 05-08-04 21:59

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in message
> Fandt du også ud af at det er en plastikpotte?

> Tjah, hvorfor mon?

........ du vil ha' noget andet end plastikpotten - jam, så se da på
toyota, vw's og porches forsøg i den klasse - men prisen.... uuuuh-ja, den
vil du jo nok kalde alt andet end plastik - det må være noget i stil med 2
stk. Sorento for een Landcruiser - næææææsten :)

/JK

Fra : Henrik B.

Dato : 05-08-04 22:05

"jk" <DontSpam@me.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> vil du jo nok kalde alt andet end plastik - det må være noget i stil med 2
> stk. Sorento for een Landcruiser - næææææsten :)

Nu er det heller ikke en fair sammenligning - for Kia'en. Sorento'en skal
sammenlignes med en RAV4.

M.v.h.