BMW forum
Fra : Allan Pedersen

Dato : 03-08-04 18:53

Hey guys

Hvis nogen af jer hører til BMW folket, så vil jeg lige sige, at i på
http://www.bmwzone.dk/da/forum kan oprette en bruger, hvor man har sit eget
bruger-galleri med op til 25 billeder Desuden kan i også deltage i
debatten på forummet.

MVH Allan Pedersen

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-04 19:02

> [...]
eget
> bruger-galleri med op til 25 billeder Desuden kan i også deltage i

Kan man også på bilgalleri omend det ikke er så mange billeder

--
Tom

Fra : Allan Pedersen

Dato : 03-08-04 22:10

Helt korrekt, også derfor jeg skriver BMW forum som overskrift...

Det her forum er udelukkende BMW det omhandler, og med andre ord ikke
samtlige bilmærker ligesom bilgalleri!

/Allan

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-04 12:59

> Det her forum er udelukkende BMW det omhandler, og med andre ord ikke
> samtlige bilmærker ligesom bilgalleri!

Federe med model specifik side som http://www.bmwe30.dk

Mvh
Morten

Fra : Allan Pedersen

Dato : 04-08-04 15:48

www.bmwE30.dk har ikke et brugergalleri på forummet, hvilket er en klar
fordel, når man snakker om noget teknisk, så er det nemt lige at vise et
billede.

Det med modellerne er skam også på tegnebrættet

/pioneer2k