Hvor købes Autolok-produkter?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 03-08-04 15:32

Hej.

Er der nogen der kender et sted i DK hvor man kan købe rat-låse af mærket
Autolok?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : SE

Dato : 03-08-04 15:50

"Rasmus Nielsen" <postmaster@rasmusn.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Er der nogen der kender et sted i DK hvor man kan købe rat-låse af mærket
> Autolok?
>
> Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Vores blev i sin tid købt i en butik med autoudstyr, så mon ikke det stadig
er det bedste bud?

/se

Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 03-08-04 20:47

> Vores blev i sin tid købt i en butik med autoudstyr, så mon ikke det
stadig
> er det bedste bud?

Du kan vel ikke huske hvilken - jeg er ikke stødt på nogle butikker der har
den...

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Fra : SE

Dato : 03-08-04 21:21

> stadig
>
> Du kan vel ikke huske hvilken - jeg er ikke stødt på nogle butikker der
har
> den...
>
> Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.

Desværre. Det var min daværende kæreste der købte den for 8-10 år siden i en
lille autobiks i Esbjerg - men det hjælper dig nok ikke så meget.

Det er den der gule én, du tænker på, ik?

Dumt spørgsmål , men har du prøvet at søge på nettet?

/se

Fra : Torben Hansen

Dato : 05-08-04 15:38

Jeg fandt en er
http://www.dba.dk//asp/soegning/soegning.asp?RubrikId=50700&Fritekst=autolock&Medbillede=0&AntalDage=0&Querytype=0&KortSogRad=0&KortSogY=0&KortSogX=0&kortsogNavn=0&radX=0&radY=0&RegionId=0&Forhandler=0&FavoritNavn=&SoegningId=0&SektionId=0&PrisTil=9999999&PrisFra=0