Peugeot 406 kombi 2003
Fra : Thomas Forsberg

Dato : 02-08-04 18:26

Hej jeg har en Peugeot 406 kombi år 2003 som skal til første service 20.000
km det lokale Peugeot værksted skal have 3000 kr for dette syntes det virker
dyrt eller er det bare min indre Von And som gør oprør er der nogen
kender til priserne på dette område???

MVH
Thomas Forsberg

Fra : Thomas Forsberg

Dato : 02-08-04 18:27

Undskyld jeg ikke fik skrevet "service" i topic kan måske virke lidt
vildledende....håber i kan bære over med mig denne ene gang

MVH
Thomas Forsberg