Raslen fra motor på Opel Frontera?
Fra : Preben Tønning

Dato : 02-08-04 11:54

Hej NG.
Jeg har en Opel Frontera fra 94 med en 2,0 Vektramotor, kørt ca.110.000 km.
Problemet er at der er opstået en raslelyd fra motoren ved omkr. 3.000 omd.,
jeg kan ikke lokalicere hvad det er; men lyden synes at komme fra venstre
side af motorrummet. Jeg har tjekket olie, vand og remme. Håber der er en
der har et bud på, hvad jeg skal søge efter.
mvh
Preben

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 02-08-04 12:11

"Preben Tønning" <prto@mail.dk> skrev :

>Jeg har tjekket olie, vand og remme.

Olie, og vand rasler da ikke ;) - start bilen, medens hjælmen er
oppe finder du gashåndtaget, og kan så hvis du er heldig høre hvad der
rasler, når du gasser den op

typisk et metalskjold, eller lignende

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 02-08-04 13:36

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> Olie, og vand rasler da ikke ;) -

Hvis det mangler, rasler den et kort øjeblik ;)).