Ny udstødning til Daewoo Matiz - billigt h~
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 02-08-04 08:37

Hvor dælen finder jeg sådan en?
Thansen el. hoyer har ikke til Daewoo.

Det skal bare være noget billig uorginalt noget - men jeg har ikke kunne
finde noget uorginalt alternativ. Kan det virkelig passe det ikke findes?

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : alexbo

Dato : 02-08-04 09:07

"Dennis Pedersen" skrev

> Det skal bare være noget billig uorginalt noget - men jeg har ikke kunne
> finde noget uorginalt alternativ. Kan det virkelig passe det ikke findes?

Nej, Walker laver dem nr. 222071 og 22072

Der findes forhandlere overalt, f.eks her.
www.FTZ.dk eller www.auto-g.dk

mvh
Alex Christensen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-08-04 10:01

alexbo telepaterede følgende til sin PC:
> Nej, Walker laver dem nr. 222071 og 22072

Bosal gør også...
http://www.quickpot.dk/product/default.asp?mode=showproduct&id=255169&prodtemplate=udstproducttemplate.htm

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 02-08-04 10:09

"alexbo" <alexbo@post.cybercity.dk> wrote in message

> "Dennis Pedersen" skrev

> Nej, Walker laver dem nr. 222071 og 22072
>
> Der findes forhandlere overalt, f.eks her.
> www.FTZ.dk eller www.auto-g.dk

Okai takker,
Har prøvet at droppe dem en mail så må vi se :)

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 02-08-04 11:37

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> wrote in message
> Har prøvet at droppe dem en mail så må vi se :)

Der var sku hurtig respons:

"Hej ! Tak for din henvendelse
vi forhandler Bosal udstødning og vi kan skaffe det fra dag til dag :

Mellempotte 258,34 kr.
Bagpotte 443,34 kr.
Begge priser + moms og evt. fragt."

Ovenstående er fra Bremsecentret / Herning

Fra : alexbo

Dato : 02-08-04 12:39

"Dennis Pedersen"

> Mellempotte 258,34 kr.
> Bagpotte 443,34 kr.
> Begge priser + moms og evt. fragt."

Og prisen fra Quickpot har du fra Morten, så er det bare at vælge om de skal
lave det, eller du selv vil.
Forøvrigt at det ofte kun den bagerste der fejler noget.

mvh
Alex Christensen

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 02-08-04 12:43

> "Dennis Pedersen"

> Og prisen fra Quickpot har du fra Morten, så er det bare at vælge om de
skal
> lave det, eller du selv vil.

Quickpot? - huh?

> Forøvrigt at det ofte kun den bagerste der fejler noget.

Det er det også - men spørgsmålet er om man ikke skulle tage den anden med
nu når man er igang. Det er jo trods alt kun skaldede 258kr eks moms. Det er
der vist ingen der bliver ruineret på :)

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 02-08-04 12:59

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev :

>Det er det også - men spørgsmålet er om man ikke skulle tage den anden med
>nu når man er igang. Det er jo trods alt kun skaldede 258kr eks moms. Det er
>der vist ingen der bliver ruineret på :)

Hehe - jeg havde lige bestilt en ny bagpotte til en af Scorpioerne, og
hvad sker der .......... så over og hente den anden et kvarter senere
;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : alexbo

Dato : 02-08-04 13:00

"Dennis Pedersen" skrev

> Quickpot? - huh?
Ja, det link Morten gav, var til en kæde af quickservice værksteder,
deriblandt et i Herning, de er lidt dyrere med delene, men vil skifte for
175kr., det er der vist ingen der bliver ruineret af.

> Det er jo trods alt kun skaldede 258kr eks moms. Det er
> der vist ingen der bliver ruineret på :)
Næh, men du søgte en billig løsning, og så ved vi andre jo ikke rigtigt hvor
billig en løsning du ønsker.

mvh
Alex Christensen

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 02-08-04 13:35

> [...]
> deriblandt et i Herning, de er lidt dyrere med delene, men vil skifte for
> 175kr., det er der vist ingen der bliver ruineret af.

Hmm...Det indlæg er ikke dukket frem her.
Tror vist tdc's newsserver bøvser lidt idag.

> Næh, men du søgte en billig løsning, og så ved vi andre jo ikke rigtigt
hvor
> billig en løsning du ønsker.

Det er jo det :)
Har lige fået prisen på org bare for at kunne sammenligne. Det ender op med
halvpris for uorg.
Såe det kan nok overleves

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : alexbo

Dato : 02-08-04 13:44

"Dennis Pedersen"

> Hmm...Det indlæg er ikke dukket frem her.
> Tror vist tdc's newsserver bøvser lidt idag.

Så får du det her.
"Kopi af indlæg fra Morten"