Få rester af pære ud af plastik fatning?
Fra : Frank Sørensen

Dato : 01-08-04 21:43

Hey

Jeg er skal have skiftet en pære i min tågelys knap i min Toyota Corolla
EE90 og har taget kontakten ud og skruet den lille runde plastik fatning ud
af kontakten, hvori pæren sidder.

Men da jeg ville tage pæren ud knuste jeg pæren Jeg har prøvet af
"hakke" lidt med en skruetrækker men kan ikke få den sidste halvdel ud..

Nogen ideer??

Mvh
Frank Sørensen

Fra : alexbo

Dato : 01-08-04 22:07

"Frank Sørensen" skrev

> Men da jeg ville tage pæren ud knuste jeg pæren Jeg har prøvet af
> "hakke" lidt med en skruetrækker men kan ikke få den sidste halvdel ud..

Jeg vil tro at pære og fatning er een enhed, der ikke kan skilles ad.

mvh
Alex Christensen

Fra : Frank Sørensen

Dato : 01-08-04 22:34

> Jeg vil tro at pære og fatning er een enhed, der ikke kan skilles ad.

Ja det tror jeg osse.. Men hvis jeg kan få resterne ud kan jeg jo muligvis
montere min blå diode deri.. Men ved bare ikke hvordan jeg skal få resterne
op?

Mvh
Frank Sørensen