Panser til biler
Fra : Kim

Dato : 01-08-04 14:37

Ved i hvor jeg kan finde ud af, hvad følgende betegnelser står for: Panzer
b4 / b6 / b7?

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 01-08-04 14:48

"Kim" <klne@mail.dk> skrev :

>Ved i hvor jeg kan finde ud af, hvad følgende betegnelser står for: Panzer
>b4 / b6 / b7?

det er vel noget med gradueringer ? Kig evt på denne side :
http://www.audi.de.wagen.pl/suche-Audi-Panzer.html

måske du kan udlede noget derudaf ?

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Kim

Dato : 01-08-04 15:15

Så er problemet løst...

B1 - B4 bruges mod "hændelige uheld" herunder pistol med op til kaliber
0.44magn.
B5 - B6 bruges til "ekstreme overfald" herunder angreb med automatriffel op
til kaliber 7.62 x 51
B7 er det helt ekstreme. Kombineres den som B4-B6-B7, så tager den en
landmine.

Her en en B4-rude (!!) til BMW
http://bilder.mobile.de/images/autos/503183/11111111141671398-3693-1091180168_3.bild

Skulle i have brug for beskyttelse findes bilerne også færdiglavet ;) :
http://makeashorterlink.com/?R2DE121F8 eller
http://makeashorterlink.com/?A5EE461F8