Starter Bøsning
Fra : Sp@cey

Dato : 31-07-04 08:36

For at gøren en lang historie kort....Kan man skifte en Starter bøsning på
en Golf III uden at skulle splitte hele gearkassen ad?

--
Sp@cey

If there are no stupid questions, then what sort of questions do stupid
people ask? - Dogbert

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-04 10:12

> For at gøren en lang historie kort....Kan man skifte en Starter bøsning på
> en Golf III uden at skulle splitte hele gearkassen ad?

jeg tør næsten ikke spørge hvad en starterbøsning er?

--
Tom

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 31-07-04 11:22

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> faldt i søvn over tastaturet og
fik skrevet:

[...]

> jeg tør næsten ikke spørge hvad en starterbøsning er?

Det kan du vist roligt gøre.
Jeg ved det heller ike (endsige har hørt om det) og google er heller ikke
min ven i det her tilfælde.

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

Besøg IRC'erne på #dk.fritid.bil @ QuakeNet
Se også http://irc.dkfritidbil.dk/ for mere info

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 31-07-04 11:36

Hej!

Henrik Bøgh wrote:

> [...]
>

> Det kan du vist roligt gøre.
> Jeg ved det heller ike (endsige har hørt om det) og google er heller ikke

Jamen, det er da bøsningen som starter bilen. Simple as that!

Skal man da lære jer alting?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Nansen

Dato : 31-07-04 12:27

> jeg tør næsten ikke spørge hvad en starterbøsning er?

På en VW sidder der en bøsning presset i koblingshuset, modsat andre
startere hvor den sidder i starterens yderste hus.

Nansen

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 01-08-04 13:47

Nansen faldt i søvn over tastaturet og fik skrevet:

[...]

> På en VW sidder der en bøsning presset i koblingshuset, modsat andre
> startere hvor den sidder i starterens yderste hus.

Også dieselvogne?
For jeg kan sgu'tte huske at se den og jeg har da alligevel rodet både med
Transportere og Passat - men altid diesel.

Fra : Nansen

Dato : 31-07-04 12:28

> For at gøren en lang historie kort....Kan man skifte en Starter bøsning på
> en Golf III uden at skulle splitte hele gearkassen ad?

Jeg plejer at snuppe dem med en passende snittap.
Snittappen i bund, og så trække den bøsningen med ud.

Nansen

Fra : Sp@cey

Dato : 31-07-04 16:20

"Nansen" <m.nansen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg plejer at snuppe dem med en passende snittap.
> Snittappen i bund, og så trække den bøsningen med ud.

Det lyder jo godtnok nemt men er den skruet i? For så ødelægger du vel
gevindet i blokken? Ved du hvad sådan en satan koster, altså bøsningen? jeg
synes ikke jeg kan finde den på nettet nogen steder.

På forhånd tak

Sp@cey

First you wanna kill me, now you wanna kiss me.Good... Bad... I'm the guy
with the gun.

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 31-07-04 21:00

Sp@cey wrote:

> Det lyder jo godtnok nemt men er den skruet i? For så ødelægger du vel
> gevindet i blokken? Ved du hvad sådan en satan koster, altså
> bøsningen? jeg synes ikke jeg kan finde den på nettet nogen steder.

Er det sådan en fætter?
http://www.hovwdiaudi.dk/product/default.asp?mode=showproduct&id=95769

mvh
Henning