Antirust Herning
Fra : Zarge

Dato : 31-07-04 08:16

Jeg står for at bestille en undervogns behandling af den kære dyt, og har
kik på Antirust herning. jeg har snakket med dem, og de lyder fornuftige,
men ville lige hørt om der er nogen der har erfaringer (gode som dårlige)
med dem... De bruger Dinitrol, og mener naturligvis at både produktet og
fremgangs måden er bedre end eks Pava... ( det skal de jo sige) men er der
noget om snakken?

Mvh Tonni

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 31-07-04 08:20

"Zarge" <Dynamit@sol.dk> skrev i en meddelelse

De bruger Dinitrol, og mener naturligvis at både produktet og
> fremgangs måden er bedre end eks Pava... ( det skal de jo sige) men er der
> noget om snakken?

Efter min mening "har de noget at have det i", de har ret. Jeg har brugt
Pava, og gør det ikke igen.

Fra : Ulrich

Dato : 31-07-04 09:28

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.hatessspam@os.dk> skrev i en meddelelse

> "Zarge" <Dynamit@sol.dk> skrev i en meddelelse
>
> De bruger Dinitrol, og mener naturligvis at både produktet og
> >
> Efter min mening "har de noget at have det i", de har ret. Jeg har brugt
> Pava, og gør det ikke igen.

Hvad var der galt med pava?

--
Hygge Ulrich

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 31-07-04 10:43

"Ulrich" <uz_FILTER_@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad var der galt med pava?

Det bliver for hårdt,det revner, så fugten kan komme ind under og sidde og
"gnave" i fred&ro, og slidstyrken er heller ikke så god, beh. HVERT år
anbefales :(( De gode produkter er bitumen,"voks" baseret, sådanne er
Dinitrol,Suvo, men der findes andre. Det bedste er at søge m. Google, skriv
"<produktnavn> +bitumen", hvis der ingen hits er, er det fordi det er noget
andet.

Fra : Ulrich

Dato : 31-07-04 14:36

> [...]
skriv
> "<produktnavn> +bitumen", hvis der ingen hits er, er det fordi det er

Ok, det jeg bruger er noget tyndt sjask, det så gør det selv metoden.
Jeg bruger den lyse og den mørke.
Det er naturligvis ikke slidstærkt, men så går jeg lige de udsatte steder
efter.

--
Hygge Ulrich

Fra : Ukendt

Dato : 31-07-04 10:28

> [...]
> fremgangs måden er bedre end eks Pava... ( det skal de jo sige) men er der

FDM har flere gange udtalt at der ikke er forskel på produkterne og deres
holdbarhed, men at der KAN være stor forskel på hvem der udfører
behandlingen.

--
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 31-07-04 11:07

> [...]
> fremgangs måden er bedre end eks Pava... ( det skal de jo sige) men er der

Jeg har hørt fra to uafhængige synsfolk at Dinitrol skulle være bedst. Jeg
havde selv muligheden for at få en gang Pava "orange", men valgte at give
pengene for en Dinitrolbehandling. Iflg. "Dinitrol" skal behandligen
opfriskes hvert andet år. Men iflg. min lokale Dinitrol, kan der godt gå 3,5
år, inden jeg kigger forbi igen og får slidlaget genopfrisket. Og så først
efter 6 år, den helt store tur igen.

Det virker også som om at Dinitrol har bedre udstyr og mere tjek på
klargøringen, end mange andre undervognsbehandlere. Sådan er det ihvertfald
hér i byen.

Prisen virker også lidt højere ved Dinitrol, end f.eks. ved Pava. Og forvent
at din bil kommer til at stinke ganske forfærdelig - langt værre end ved
f.eks. Pava.

M.v.h.

Fra : Zarge

Dato : 31-07-04 16:04

Det tyder da på at folket ikke er uenig i min foreløbige beslutning, men jeg
er naturligvis stadig intereseret i at hører flere meninger, helst
naturligvis om der er nogen der kender til den lokale antirust Herning, da
jeg har samme opfattelse som der nevnes med at det nok mest er hvem der
udfører behandlingen det kommer an på...

Mhv Tonni

Fra : Henrik B.

Dato : 31-07-04 16:21

> [...]
> jeg har samme opfattelse som der nevnes med at det nok mest er hvem der
> udfører behandlingen det kommer an på...

Som nævnt tror jeg rolig at du kan køre hen/ned til dem. Det virker som om
at Dinitrol stiller nogle høre krav til deres "forhandlere". M.h.t.
arbejdet, kører det jo efter sprøjteskemaer, så det burde være iorden.

M.v.h.