Hjælp, video klip om vild transporter
Fra : Grønne

Dato : 30-07-04 15:51

Der var for nyligt en der postede et video klip om en vw transporter ned en
Porsche motor i. Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med det link jeg kan
ikke finde det.

/Grønne

Fra : schlafen

Dato : 30-07-04 18:11

"Grønne" <anders@fjernspejderweb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
en
> Porsche motor i. Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med det link jeg kan

www.caravelle.dk

ligger på forsiden nederst i højre hjørne...

direkte link:
http://www.caravelle.dk/film/porschet4.wmv

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 30-07-04 21:14

"schlafen" <luft@hansa.de> skrev i en meddelelse

> en
> >

> www.caravelle.dk
>
> ligger på forsiden nederst i højre hjørne...
>
> direkte link:
> http://www.caravelle.dk/film/porschet4.wmv

Fy for den for en bil !!! Den kunne jeg godt tænke mig at have stående i
garagen, meeeeen -- 186.000 Euro -- og så kun for ombygningen. Mon man kan
købe den som gulplade bil, og få ombygningen forsamme pris -- så vil den da
kun koste -- rigtig mange penge på danske plader. Det er vel så en detalje
den "kun" kan køre 273 på toppen. *GG*

Jesper

Fra : schlafen

Dato : 30-07-04 21:44

> [...]
da
> kun koste -- rigtig mange penge på danske plader. Det er vel så en detalje

ja, jeg ville også gerne ha' en sådan....jeg har en 150HK TDI som taxa -
tænk hvad kunderne ville sige hvis jeg rykkede ud med 522HK....

Fra : Finn I

Dato : 30-07-04 20:26

> [...]
en
> Porsche motor i. Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med det link jeg kan

For 3 år siden var jeg på den gamle Nürburgring hvor jeg blev så forbavset
at jeg helt glemte at bruge mit videokamera. Det jeg så var en 15-20 år
gammel VW bus (en af dem med motor bagi) som kom drønende rundt og der kom
en ældre Porsche 911 halsende lige bagefter den - jeg siger dig det så vildt
ud. Den kom desværre ikke forbi mer den dag.
Jeg ved ikke hvad der har været gjort ved motoren men jeg tror der har været
proppet en Porsche mortor derned. Det har vist været prøvet nogle gange
dernede i Tyskland.

Finn I
BMW E46
http://bmw318.1go.dk

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 30-07-04 21:43

"Finn I" <f12@minemail.dk> wrote in message
> [...]
været
> proppet en Porsche mortor derned. Det har vist været prøvet nogle gange

ja oettinger lavede en VW wbx6 hed den med med 6cyl, ca 180 heste og aut.
var så heldig at se en ovre ved blåvand da jeg var på ferie derovre sidste
år. nams den lød godt

--
Allan
Nissan Primera 2,0 se aut

Fra : phk

Dato : 02-08-04 18:52

"Allan Jørgensen" <allan.c.jorgensenFJERNDYRET@KATget2net.dk> skrev i en
meddelelse news:lpyOc.28553$Vf.1643538@news000.worldonline.dk...
> [...]

> var så heldig at se en ovre ved blåvand da jeg var på ferie derovre sidste

Jeg husker at have set den hos Oettinger ved Frankfurt. 180 HK og opgivet
til 180 km/timen.

De lavede også vandkølede motor til boblen, der satte de begrænsningen til
100HK. Køleren var ude foran, den var ikke ret stor og kølerslangerne blev
ført under vognen ...

--
Per, Esbjerg