Snell Heinz !
Fra : Olesen

Dato : 30-07-04 10:22

Se, det kalder jeg hurtighed.
2 ½ time efter aflevering var
bilen klar igen.

Ny spændingsregulator sku'
der til, så nu er der fuld power
på batteri mv. igen. Herligt.

Så en tak til den autoriserede...

Orker ikke at tænke på, hvis
man sku' ha' det lavet sort.
1) ringe og forstyrre en bekendt
som er på arbejde til sent...
2) Vente en dag eller to til fejlfinding,
bestilling af stump, reparation mv.
3) Aflevering af bilen, og afhentning
1-2 dage efter.

Så synes jeg pludselig 515,78
er givet fænomenal godt ud *S*
På 2 ½ time. Flot.

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 30-07-04 10:31

> Så synes jeg pludselig 515,78
> er givet fænomenal godt ud *S*
> På 2 ½ time. Flot.

Nævn mig lige navnet på det autoriserede værksted som kan levere 2 ½ times
arbejde for 515,78 (jeg går ud fra at det er incl. moms ?) - min
uautoriserede (men dygtige) mekaniker koster 310 + moms i timen....

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Olesen

Dato : 30-07-04 17:42

> Nævn mig lige navnet på det autoriserede værksted som kan levere 2 ½ times
> arbejde for 515,78 (jeg går ud fra at det er incl. moms ?) - min
> uautoriserede (men dygtige) mekaniker koster 310 + moms i timen....

1) Vi er i Jylland.
2) Det tar' ikke ret lang tid at fixe sådan en generatordims
hvis man ka' si kram (går jeg ud fra..)

3) Han arbejdede ikke to hele timer, men tiden
er alt incl. fra jeg afleverede til jeg hentede bilen igen.

Så forretningsgangen var eminent fint, og så en
fredag i ferieperioden..godt skuldret egentlig.
Det er sådan noget som gør, man godt
vil gi' lidt mere i timelønnen til det værksted
som skal lave et godt og åbenbart også
hurtigt stykke arbe'.