søges: Hjælp til gearkasse på saab 900i 2,~
Fra : tmimport

Dato : 29-07-04 21:26

hej
er der en der har en gearkasse til salg den skal passe til en saab 900i årg
1985 2,0. og hvis du kan monter den vil detvære KANON jeg bor ved varde og
jeg er villig til at betale hvad det koster,
SÅ er der en der kan hjælpe mig så skriv hvad du skal have for gearkassen,
og evnt. hvad du skal have for at sætte den i ( jeg kan selv hjælpe )
og hvis det er mulig at få en automatgearkassse i istedet for vil jeg meget
gerne have den lavet om til det da jeg døjer lidt med mine ben

HÅBER der er en der kan/gider hjælpe mig

mvh Thomas
email th2@madsen.tdcadsl.dk

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 29-07-04 21:33

Hej!

tmimport wrote:

> er der en der har en gearkasse til salg den skal passe til en saab 900i årg

Vi handler kun i markedsgrupper... :)

> 1985 2,0. og hvis du kan monter den vil detvære KANON jeg bor ved varde og
> jeg er villig til at betale hvad det koster,

Så kan du jo bare indlevere den til din forhandler. Vupti og du er kørende igen!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : tmimport

Dato : 30-07-04 08:59

hej kim

> Hej!

> Vi handler kun i markedsgrupper... :)

ja det ved jeg godt men her søger jeg hjælp, til at finde en brugt gearkasse
og folk der har en sådan til at ligge giver den jo ikke væk vel ????

> Så kan du jo bare indlevere den til din forhandler. Vupti og du er kørende
igen!

jamen jeg er skal kørende og jeg er ikke villig til at betale over 250 kr i
timen ( forstå mig rigtig min ven )
mvh Thomas

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 30-07-04 09:06

Hej!

tmimport wrote:

> ja det ved jeg godt men her søger jeg hjælp, til at finde en brugt gearkasse
> og folk der har en sådan til at ligge giver den jo ikke væk vel ????

Jamen, det er skisme da en købs-annonce. Den hører _ikke_ hjemme i dk.fritid.bil
uanset hvordan du vender og drejer det...

> jamen jeg er skal kørende og jeg er ikke villig til at betale over 250 kr i
> timen ( forstå mig rigtig min ven )

Hvad blev der af "jeg er villig til at betale hvad det koster"? Den er da ikke
sådan at misforstå

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Kent Nielsen

Dato : 29-07-04 21:41

Hej,
"tmimport" <th2@madsen.tdcadsl.FJERNDETTEdk> skrev i en meddelelse
> hej
> er der en der har en gearkasse til salg den skal passe til en saab 900i
årg
> 1985 2,0. og hvis du kan monter den vil detvære KANON jeg bor ved SNIP
KLIP
Kom du ikke af med bilen ?
(Ja det gjorde du jo nok ikke, men havde du ikke lavet en bytter med en gl
VW ?)

Kent Nielsen

Fra : tmimport

Dato : 30-07-04 08:55

hej kent
jo det troede jeg også men manden er ved at sælge bilen på QXL. hmmm hmmm
hmmm men den er skam stadig til salg, da jeg ikke selv kan lave den
gearkasse og jeg vil meget gerne have en bil med automatgearkasse

mvh Thomas