Ændre kørelys til kørelyslygter ?
Fra : Peter 8850

Dato : 29-07-04 20:40

Hej
Jeg har købt en Nissan KingCab ´94, der har automatisk kørelys til nærlyset.
Men jeg kunne godt tænke mig at montere et par kørelyslygter

Jeg har desværre ingen diagram over elnettet.
Kan jeg bare søge efter et relæ der tænder lyset, kappe ledningen og føre ny
ledning til kørelyslygter
eller kræver det lidt mere ?

Peter 8850

Fra : claus b. p.

Dato : 30-07-04 01:04

"Peter 8850" <peter8850nospam@mail.INVALID> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har desværre ingen diagram over elnettet.
> Kan jeg bare søge efter et relæ der tænder lyset, kappe ledningen og føre

Et generelt svar:
Hvis du kan finde (lytte dig frem) relæet er det måske. Men er det
fabriksmonteret kørelys kan det være en speciel lyskontakt eller andet
uigennemskueligt. Prøv evt. at søge om der er en speciel sikring for
kørelys.

/Claus

Fra : Peter 8850

Dato : 30-07-04 22:04

claus b. p. wrote:
> Hvis du kan finde (lytte dig frem) relæet er det måske.
Det vil jeg prøve

>Men er det fabriksmonteret kørelys
Det er det

> kan det være en speciel lyskontakt eller andet
> uigennemskueligt.
Så ku det være godt med et diagram

> Prøv evt. at søge om der er en speciel sikring for
> kørelys.
Det tror jeg ikke men vil tjekke igen senere

Peter 8850