CarStyling ved Silkeborg
Fra : RemRem

Dato : 29-07-04 19:32

Høp

Har på et andet forum læst meget negativ omkring Carstyling ved Hårup,
Silkeborg, og da de deler adresse med A15 Biler ville jeg høre om det
er samme firma.

/Torben

Fra : Peter G C

Dato : 03-08-04 17:16

"RemRem" <remrem110@Hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Høp
>
> Har på et andet forum læst meget negativ omkring Carstyling ved Hårup,
> Silkeborg,

Hvad har du læst og hvor?

> og da de deler adresse med A15 Biler ville jeg høre om det
> er samme firma.

Dét er næppe samme firma.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-04 06:12

> Hvad har du læst og hvor?

Der er en del på VAGcars som har haft probs med leveringstid el. "hvad" der
var bestilt, med deraf flg. probs med at få det rigtige.

> Dét er næppe samme firma.

Juridisk er det ikke samme firma, men det er set før, at en person driver
flere forretninger fra samme adr., og det ville være underlig at det ene
blev drevet "tvivlsomt" og det anden ikke. Dette siger jeg UDEN AT HAVE
BELÆG FOR DET ER TILFÆLDET mht. A15, der må evt. søges vha. Google etc. .