parkering i kastrup lufthavn
Fra : MVN

Dato : 29-07-04 19:29

hvad koster det og hvor tæt er det på udenrigs ?

har set en HP hvor det kostede 290. i zone "P1"

nogle alternativer ?

skal til tyrkiet tirsdag 3/8 - tirsdag 10/8

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 29-07-04 19:46

"MVN" <o@o.o> wrote in news:410941cf$0$216
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> hvad koster det og hvor tæt er det på udenrigs ?
>
> har set en HP hvor det kostede 290. i zone "P1"
>
> nogle alternativer ?
>
> skal til tyrkiet tirsdag 3/8 - tirsdag 10/8

Tag toget derind, kører lige til døren, det kan da ikke være meget
nemmere. Og så skal du ikke tænke på om der har været indbrud i bilen.
Og om den står der når du kommer hjem til hedebølgen.

Fra : MVN

Dato : 29-07-04 19:52

"apollo14 aka Kenneth Rugaard" <apollo14dk@nospamhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:Xns9535D34C6D59Eapollo14dknospamhotm@62.243.74.163...

Fra : MVN

Dato : 29-07-04 19:53

> [...]
> nemmere. Og så skal du ikke tænke på om der har været indbrud i bilen.
> Og om den står der når du kommer hjem til hedebølgen.

er ikke så meget for dsb,de er så tit forsinket.... og flyet venter desværre
ikke hvis toget er forsinket

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 29-07-04 20:09

"MVN" <o@o.o> wrote in message news:41094780$0$241

> er ikke så meget for dsb,de er så tit forsinket.... og flyet venter
desværre
> ikke hvis toget er forsinket

Hvis du parkerer til 290,- skal du selv passe på ikke at blive forsinket til
flyet, det er et stykke væk:

http://www.cph.dk/CPH/DK/MAIN/Til+og+fra+lufthavnen/Parkering/Priser+og+betaling.htm

// Kim

Fra : Tigeren

Dato : 29-07-04 21:17

Hva med at parkere den udenfor for tårnby politistation og tage en taxa det
sidste stykke...
Jeg ved der er en parkeringsplads.
Det koster vel ikke mere end 40-45 kr i taxa for resten af vejen.

Måske lidt lusket men hva faen..

Lasse

Fra : Klaus Jacobsen

Dato : 29-07-04 19:51

> hvad koster det og hvor tæt er det på udenrigs ?

I p-huset lige ved siden af Hilton koster det 150 kr/døgn. Det er lige ved
siden af Terminal3 (udenrigs).

Fra : MVN

Dato : 29-07-04 19:56

"Klaus Jacobsen" <klausmedk@no.spam.hotmail.com> skrev i en meddelelse

> I p-huset lige ved siden af Hilton koster det 150 kr/døgn. Det er lige ved
> siden af Terminal3 (udenrigs).

du kan godt selv se at det er fuldstændig tåbligt når jeg skal afsted 7 dage
og har fået en pris 290.... 150 pr døgn x 7 dage = 1050 kr

Fra : apollo14 aka Kenneth~

Dato : 29-07-04 20:06

"MVN" <o@o.o> wrote in

> du kan godt selv se at det er fuldstændig tåbligt når jeg skal
> afsted 7 dage og har fået en pris 290.... 150 pr døgn x 7 dage =
> 1050 kr

Det kan man tage en taxa herfra køge til lufthaven for, og det er både
frem og tilbage.

Fra : alexbo

Dato : 29-07-04 20:11

"MVN" skrev

> har set en HP hvor det kostede 290. i zone "P1"

Det står der også på lufthavnens hjemmeside, så det er sikkert rigtigt.

http://www.cph.dk

mvh
Alex Christensen

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 29-07-04 22:59

> Det står der også på lufthavnens hjemmeside, så det er sikkert rigtigt.
>
> http://www.cph.dk

Jeg har parkeret der i vinterferien, i en uge. Ingen problemer, dog er der
ingen garanti for tag over bilen, da de pladser som regel er optaget. Det
kostede 290 kr for en uge, som der også står på Lufthavnens hjemmeside.. Der
er et godt stykke at gå, da den P-zone som koster 290 kr er ved
indenrigsterminalen. Beregn lige 10-15 minutter ekstra på gåturen...

Mvh

Emil

Fra : MVN

Dato : 30-07-04 06:23

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> er et godt stykke at gå, da den P-zone som koster 290 kr er ved
> indenrigsterminalen. Beregn lige 10-15 minutter ekstra på gåturen...

ok...

er det muligt at smide kæresten og bagagen af udenfor udenrigs ?

hvordan betaler man ?

Fra : Lars Toftlund

Dato : 30-07-04 23:09

Det
> Der

> ok...
>
> er det muligt at smide kæresten og bagagen af udenfor udenrigs ?
>
> hvordan betaler man ?

Du kan sagtens læsse både kæreste og baggage af ved udenrigs terminalen,
for der er gratis parkering de første 15 minutter, ved af- og pålæsning. Her
skal du trække en billet ved bommen og samme billet stikker du i standeren
ved udkørsel MEN HUSK!!! KUN 15 MIN.!. Herefter sætter du kursen mod
indenrigsterminalen og P1. Når du kører ind på parkeringspladsen/huset,
trækker du en billet ved bommen og kører ind. Gem billetten til når du
kommer tilbage fra ferien, så afleverer du billetten i et af parkerings
kontorerne i lufthavnen eller i en af automaterne og betaler (ellers prøv at
høre ad ved en af parkeringskontorerne). Billetten bliver så stemplet og du
tager den med ud til bilen og stikker den i bom-standeren ved udkørsel
(indenfor 15 minutter fra betaling!). Mht til gåturen fra indenrigs til
udenrigs, så går der en gratis transitbus. Den kan med fordel også anvendes
ved hjemkomsten, da den kører i pendulfart hvert 5. -10, minut afhængigt af
tidspunktet på dagen. -God ferie!

Mvh.
Lars