Viby Ringevej, Århus kl 8
Fra : Mathias

Dato : 28-07-04 20:12

Hey

Nu skal man til det igen - arbejde på mandag!
Derfor vil jeg høre allerede-arbejdende Århusianere, om vejarbejdet på Viby
Ringvej (ved Åhavevej) giver nogle alvorlige kødannelser på Ringvejen ved
8-tiden? Jeg kommer oppe fra krydset ved Viborgvej/Ringvejen og skal ud på
motorvejen ved Åhavevej.

På forhånd tak!

-Mathias

Fra : Aslan

Dato : 28-07-04 20:36

Mathias wrote:
Jeg kommer oppe fra krydset ved
> Viborgvej/Ringvejen og skal ud på motorvejen ved Åhavevej.

Overvej om det ikke var lettere bare at tage Viborgvej eller Edwin Rahrsvej
ud til motorvejen og så køre sydover??

Aslan

1998 Alfa 156 2,0 TS
2003 MB E 320 CDI Avantgardé

Fra : Mathias

Dato : 28-07-04 20:58

Aslan wrote:
> Overvej om det ikke var lettere bare at tage Viborgvej eller Edwin
> Rahrsvej ud til motorvejen og så køre sydover??

Jeg skal samle en kollega op på Ringvejen, men ellers jo!

-Mathias

Fra : Søren Blom

Dato : 28-07-04 23:49

"Mathias" <baggadapREMOVE@hotmail.com> skrev
> Jeg skal samle en kollega op på Ringvejen, men ellers jo!

Bed ham tage bus 12 til Viborgvej derfra hvor du normalt samler ham op.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk