peugeot 106 1,5D Independence
Fra : Finn Møgelmose

Dato : 28-07-04 16:24

Er subj. noget at købe
Reg. 1/99 har kørt 260.000 km.
ASO. Pæn blå. Ikke bulet/skrammet..
Står til at skulle få lavet stort service eftersyn (tandrem m.m.)
Og hvad bør den koste? Bilpriser siger at der skal tages forbehold for de
mange kilometer??

Mvh
Finn Møgelmose
9382 Tylstrup

Fra : p.jarnbak

Dato : 29-07-04 08:17

"Finn Møgelmose" <sletaltfinn@sletaltluneborgvej.dk> wrote in message
> [...]
> Står til at skulle få lavet stort service eftersyn (tandrem m.m.)
> Og hvad bør den koste? Bilpriser siger at der skal tages forbehold for de

Jeg ved ikke hvor længe motoren holder, men det er en bil der køre som en
drøm
og er billig i service og reservedele.Hvis den har ujævn tomgang når den er
varm
skal den nok have justeret ventiler da det ikke er en del af service check
men kun bliver gjort
hvis den er svær at starte eller ujævn tomgang.Jeg gav ca. 1800 kr for ny
tandrem og en
ny udstødning kostede ca 600 kr + moms hos peugeot.Min kørte mellem 22 - 24
km/l
ved landevej/motorvejs kørsel.En gang var den nede på 18 km/l men efter
justering af
ventiler gik den 22 - 24 km/l igen.Solgte min 4 år gammel og 114k km for 65k
kr..
Hej Palle.

Fra : Ole Hansen

Dato : 29-07-04 09:47

"Finn Møgelmose" <sletaltfinn@sletaltluneborgvej.dk> writes:

> [...]
> Står til at skulle få lavet stort service eftersyn (tandrem m.m.)
> Og hvad bør den koste? Bilpriser siger at der skal tages forbehold for de

Tjahh... Motoren skal du nok ikke være så skrækkelig bange for.. Sådan
en ikke-turbo, lavtydende diesel skal nok køre "uendeligt". Men du
skal huske på, at resten af bilen har kørt langt! Du må påregne en del
udskiftninger af diverse sliddele, som støddæmpere, bærekugler, lejer
og hvad ved jeg :)

--
Ole Hansen