/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Tillader mig at poste URL til min opel sid~
Fra : Roland Vogt


Dato : 27-07-04 13:52
 
 
Brian Fisker [8900] (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Brian Fisker [8900]


Dato : 27-07-04 15:12

"Roland Vogt" <vogt@abekattenjens_midtfyn.net> skrev i en meddelelse
news:ce5j24$dnc$1@news.net.uni-c.dk...
> www.hery.dk/opel

Hvorfor søren dog bruge penge på maling, nye kofangere og andet kosmetik,
hvis hovedformålet med bilen er transport fra A -> B (og tilbage)?

\Mandal, der har et nyt rat fra en Skoda Fabia liggende - var det noget? :D



Olesen (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Olesen


Dato : 27-07-04 15:15


"Roland Vogt" <vogt@abekattenjens_midtfyn.net> skrev i en meddelelse
news:ce5j24$dnc$1@news.net.uni-c.dk...
> www.hery.dk/opel

Nogen vil måske synes, projektet er fint
og meget smart og kvikt fundet på i en tid,
hvor pengene kan være små, vejret dårligt,
og så med 3 unger hængende om knæene.

Nogle synes det er plat, naivt, og lidt
kikset.

Jeg vælger dog at se på det som en fritidsbeskæftigelse,
-en joke, fundet på af vakse forældre, som siger
"vi gør det sku'!", måske blot for spændingens skyld.

Lad høre, hvad i får skrabt sammen.



Roland Vogt (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Roland Vogt


Dato : 27-07-04 16:03

Det er skam ingen joke,

det koster uden biludgifter omkring 100K at drive en familie af vores om
året... og det er i en billig lejlighed i en lille by

nej det er ikke belæring - bare facts

Hvorfor kosmetik; Den med malingen skal væk, men den ene kofanger har et
stort hul foran, fordi en eller anden nar har smeltet den med sin
lighter/flammekaster ell lign ,.,. en nat...



"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev i en meddelelse
news:410663a1$0$293$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Roland Vogt" <vogt@abekattenjens_midtfyn.net> skrev i en meddelelse
> news:ce5j24$dnc$1@news.net.uni-c.dk...
> > www.hery.dk/opel
>
> Nogen vil måske synes, projektet er fint
> og meget smart og kvikt fundet på i en tid,
> hvor pengene kan være små, vejret dårligt,
> og så med 3 unger hængende om knæene.
>
> Nogle synes det er plat, naivt, og lidt
> kikset.
>
> Jeg vælger dog at se på det som en fritidsbeskæftigelse,
> -en joke, fundet på af vakse forældre, som siger
> "vi gør det sku'!", måske blot for spændingens skyld.
>
> Lad høre, hvad i får skrabt sammen.
>
>



Ukendt (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-07-04 16:29



> www.hery.dk/opel

Hmm, man kan ikke ligefrem beskylde hjemmesiden for at være proppet med
billeder

Hvis det var min bil så ville jeg ikke lave det store ved den andet end bare
lige at holde den kørende.

PS:
Hvis man skal tjene sorte penge i dk, så skal man være autolakerer eller
automekaniker. Alt inden for EDB vil folk ikke give en skaldet krone for at
få lavet.



Roland Vogt (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Roland Vogt


Dato : 27-07-04 18:26

hvem tager penge for noget med EDB?

men hvis man laver noget ordenligt vil da nok godt betale? Gør du det Tom?


"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:410674be$0$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
> > www.hery.dk/opel
>
> Hmm, man kan ikke ligefrem beskylde hjemmesiden for at være proppet med
> billeder
>
> Hvis det var min bil så ville jeg ikke lave det store ved den andet end
bare
> lige at holde den kørende.
>
> PS:
> Hvis man skal tjene sorte penge i dk, så skal man være autolakerer eller
> automekaniker. Alt inden for EDB vil folk ikke give en skaldet krone for
at
> få lavet.
>
>



jan@fedtegreven.dk (27-07-2004)
Kommentar
Fra : jan@fedtegreven.dk


Dato : 27-07-04 18:37

"Roland Vogt" <vogt@abekattenjens_midtfyn.net> skrev :

>hvem tager penge for noget med EDB?

De der lever af det gør ;) Og de rigtigt kløgtige, tager så meget for
det, at man ligefrem kan leve af det.

Jeg kan svært godt li' din ide, om at få sponseret bilen , hehe...

(meget har jeg set, men ikke alt åbenbart)

Måske du skulle overveje at lære at vedligeholde din bil selv, det er
faktisk ganske lærerigt, og herligt at kunne ?


--
jan@Fedtegreven.dk

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Brian (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 27-07-04 19:10

Hejsa

> Måske du skulle overveje at lære at vedligeholde din bil selv, det er
> faktisk ganske lærerigt, og herligt at kunne ?

Jep, og en gruppe som denne, giver helt klart blod på tanden!

/Brian



jan@fedtegreven.dk (27-07-2004)
Kommentar
Fra : jan@fedtegreven.dk


Dato : 27-07-04 19:42

"Brian" <brian@nejtak.dk> skrev :

>> Måske du skulle overveje at lære at vedligeholde din bil selv, det er
>> faktisk ganske lærerigt, og herligt at kunne ?

>Jep, og en gruppe som denne, giver helt klart blod på tanden!

Det er jo lige *det*, der gør denne gruppe (og dens deltagere) ret
underholdende - uanset hvilket "problem" folk kan præsentere, er der
jo qua alsidigheden og hjælpsomheden altid en eller anden der har "de
vise sten" - eller ved hvor de er.


--
jan@Fedtegreven.dk

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Roland Vogt (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Roland Vogt


Dato : 27-07-04 19:08

haha Jan, ja det er det jeg ikke kan... kan dårligt hænge et gardin op på
min datters værelse!

Derfor tilbyder jeg jo folk et design af hjemmesiden, en polterabend, en
lektion i amerikansk fodbold ell andet

Jeg er jo ikke ude efter penge sponsorater....... Kun dele som folk mener de
kan undvære fra deres kadett e

Der kommer pictures på siden om lidt ... som en fornuftig stemme anmodede om


<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse
news:ce4dg09mbmr1805l6125m14ou0u2j3ff3g@dtext.news.tele.dk...
> "Roland Vogt" <vogt@abekattenjens_midtfyn.net> skrev :
>
> >hvem tager penge for noget med EDB?
>
> De der lever af det gør ;) Og de rigtigt kløgtige, tager så meget for
> det, at man ligefrem kan leve af det.
>
> Jeg kan svært godt li' din ide, om at få sponseret bilen , hehe...
>
> (meget har jeg set, men ikke alt åbenbart)
>
> Måske du skulle overveje at lære at vedligeholde din bil selv, det er
> faktisk ganske lærerigt, og herligt at kunne ?
>
>
> --
> jan@Fedtegreven.dk
>
> Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk



jan@fedtegreven.dk (27-07-2004)
Kommentar
Fra : jan@fedtegreven.dk


Dato : 27-07-04 19:48

"Roland Vogt" <vogt@midtfyn.net> skrev :

>haha Jan, ja det er det jeg ikke kan... kan dårligt hænge et gardin op på
>min datters værelse!

Gardiner er også tøser at tumle med !

<< kigger_sig_nervøst_over_skulderen.avi >>

Jeg vil æde min gamle hat, på at selv folk med op til 8 tomelfingre,
kan lære langt mere om hvordan deres bil fungerer end de selv troede
muligt - på bundlinien set, er det temmeligt simpel mekanik

Jeg fandt en perle for nogen tid siden, og er ved at "fordanske den" -
da jeg efter en del skriverier med forfatteren - en herlig ældre
amerikaner - fik lov til at hapse godbidderne, og lave en dansk
version. ( http://www.dkfritidbil.dk/motor/index.htm )

Han har beskrevet elemæntære motorprincipper på en skøn måde

>Derfor tilbyder jeg jo folk et design af hjemmesiden, en polterabend, en
>lektion i amerikansk fodbold ell andet

Fair nok - bytte bytte købmand princippet er jeg skam også tilhænger
af.

>Jeg er jo ikke ude efter penge sponsorater....... Kun dele som folk mener de
>kan undvære fra deres kadett e

Jeg havde nu heller ikke penge i tankerne, da jeg skrev ;)

>Der kommer pictures på siden om lidt ... som en fornuftig stemme anmodede om

Det liver altid op på tingene....



--
jan@Fedtegreven.dk

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Thomas Strandtoft (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Thomas Strandtoft


Dato : 28-07-04 12:03

jan@fedtegreven.dk wrote:

> Jeg vil æde min gamle hat, på at selv folk med op til 8 tomelfingre,
> kan lære langt mere om hvordan deres bil fungerer end de selv troede
> muligt - på bundlinien set, er det temmeligt simpel mekanik

Som min kammerat sagde da vi havde splittet Volvoen ad i atomer -
vi skulle skifte den pakdåse/filtring der sidder for enden af
krumptappen, inde bag svinghjulet og kardan, gearkasse, kobling og
stumper lå spredt ud over det hele - "Jeg fatter ikke at du
tør..". Til det var der bare at sige "Tør?? Det er sguda bare
bolte og møtrikker der skal af og bagefter skal de på igen, hvor
farligt kan det være??"

> Jeg fandt en perle for nogen tid siden, og er ved at "fordanske den" -
> da jeg efter en del skriverier med forfatteren - en herlig ældre
> amerikaner - fik lov til at hapse godbidderne, og lave en dansk
> version. ( http://www.dkfritidbil.dk/motor/index.htm )

Det ser lovende ud, men det er i mine øjne ikke indgangsvinklen
til at lære at holde en Kadytt i luften - det lærer man bedst ved
at gå en garvet skruetosse til hånde..

--
Hygge..
Thomas

<http://www.carftp.com> - a library of car videos.

Brian (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 27-07-04 19:52

Hejsa

Roland Vogt skrev:

> Der kommer pictures på siden om lidt ... som en fornuftig stemme
> anmodede om

Må jeg så med venlig stemme og blød hånd, anmode om at du læser
denne side igennem: http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Der dersens topcitering, bliver en anelse anstrengt

/Brian - der har lagt usenet-polis hatten igen



Thomas Strandtoft (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Thomas Strandtoft


Dato : 28-07-04 12:08

Roland Vogt wrote:

> haha Jan, ja det er det jeg ikke kan... kan dårligt hænge et gardin op på
> min datters værelse!

Det er lettere at skrue på bil, der er hullerne boret i forvejen..


Dybt seriøst, det svære ved at skrue på gamle biler er når tingene
er rustet fast og bolten knækker, så er det man skal til at have
tungen lige i munden.

--
Hygge..
Thomas

<http://www.carftp.com> - a library of car videos.

Ukendt (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-07-04 19:54

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:410674be$0$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> PS:
> Hvis man skal tjene sorte penge i dk, så skal man være autolakerer eller
> automekaniker. Alt inden for EDB vil folk ikke give en skaldet krone for
at
> få lavet.

De er der så delte meninger om...


--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94
http://www.opelpower.dk/galleri/?mode=showcar&carid=1





Roland Vogt (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Roland Vogt


Dato : 27-07-04 19:52

ja.,..... folk der til have noget ordenligt opsøgfer det

men mener man at man kan lave en god hjemmeside i word eller frontpage, så
HELD OG LYKKE med det

for ikke at virke smart, men ikke vide noget er min egen hjemmeside her

www.mg-vaerksted.cvk.ots.dk/~rvogt


"Bjørn" <admin[at]norgaardsweb.dk> skrev i en meddelelse
news:4106a4c8$0$12591$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
> "Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> news:410674be$0$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
> > PS:
> > Hvis man skal tjene sorte penge i dk, så skal man være autolakerer eller
> > automekaniker. Alt inden for EDB vil folk ikke give en skaldet krone for
> at
> > få lavet.
>
> De er der så delte meninger om...
>
>
> --
> Mvh Bjørn,
> Opel Vectra A CDX '94
> http://www.opelpower.dk/galleri/?mode=showcar&carid=1
>
>
>
>



John Sahl (28-07-2004)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 28-07-04 23:25

Roland Vogt wrote:
> men mener man at man kan lave en god hjemmeside i word eller
> frontpage, så HELD OG LYKKE med det

Er det ikke lidt smartass-agtigt at skrive sådan, når nu din
egen side er lavet i FrontPage?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



Roland Vogt (29-07-2004)
Kommentar
Fra : Roland Vogt


Dato : 29-07-04 18:50

> Er det ikke lidt smartass-agtigt at skrive sådan, når nu din
> egen side er lavet i FrontPage?

jeg bruger den til opsætning. Når man siger at folk bruger Frontpage er det
fordi man mener de bruger MS Frontpages egne extensions,

Et godt eks. på en klassisk FP side er www.werenberg.dk





jan@fedtegreven.dk (29-07-2004)
Kommentar
Fra : jan@fedtegreven.dk


Dato : 29-07-04 18:52

"Roland Vogt" <vogt@midtfyn.net> skrev :

>jeg bruger den til opsætning. Når man siger at folk bruger Frontpage er det
>fordi man mener de bruger MS Frontpages egne extensions,

mjoehhhh - jeg tror nu mere det er fordi folk ganske enkelt benytter
programmet ved navn Frontpage - og fred med det og dem.

>Et godt eks. på en klassisk FP side er www.werenberg.dk

Tak for kaffe - den har fået på alle knapperne ;)


--
jan@Fedtegreven.dk

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Roland Vogt (29-07-2004)
Kommentar
Fra : Roland Vogt


Dato : 29-07-04 18:56

> Tak for kaffe - den har fået på alle knapperne ;)

hvem sagde knapper *GGGGGGG*



jan@fedtegreven.dk (29-07-2004)
Kommentar
Fra : jan@fedtegreven.dk


Dato : 29-07-04 19:39

"Roland Vogt" <vogt@midtfyn.net> skrev :

>> Tak for kaffe - den har fået på alle knapperne ;)

>hvem sagde knapper *GGGGGGG*

Ja - ikk' ;)
--
jan@Fedtegreven.dk

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

_Carsten_ (29-07-2004)
Kommentar
Fra : _Carsten_


Dato : 29-07-04 10:36


"Roland Vogt" <vogt@midtfyn.net> skrev i en meddelelse
news:ce68km$k16$1@news.net.uni-c.dk...
> ja.,..... folk der til have noget ordenligt opsøgfer det
>
> men mener man at man kan lave en god hjemmeside i word eller frontpage, så
> HELD OG LYKKE med det

Selvfølgelig kan man lave en god hjemmeside i frontpage!

Carsten



Ukendt (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-07-04 21:02



> > PS:
> > Hvis man skal tjene sorte penge i dk, så skal man være autolakerer eller
> > automekaniker. Alt inden for EDB vil folk ikke give en skaldet krone for
> at
> > få lavet.
>
> De er der så delte meninger om...

Tja nu har jeg "serviceret" en små 20-40 mennesker med deres PC og iPAQ
problemer og den ENESTE som har været fair er autolakereren. ALLE de andre
har spist mig af med en flaske vin for at jeg har siddet og ominstalleret
deres PC en hel aften.
Jeg tænker på hvor mange mekanikere som gad at lave min bil for en flaske
vin?
Jeg HADER bare TomTom navigator 3, nu har jeg måtte hjælpe 4 personer med at
installere skidtet fordi de har købt det på tilbud i Kvickly der ikke kan
yde support. Alt hvad jeg har fået for det er 2 sølle flasker vin og den ene
af dem har jeg endda hjulpet 3 gange fordi han havde fået ALT fjernet fra
sin iPAQ igen. Når jeg ser han ringer vil jeg slet ikke tage telefonen
mere.....bare det det har kostet mig i benzin overstiger værdien af den ene
flaske rødvin ((

--
Tom



Roland Vogt (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Roland Vogt


Dato : 27-07-04 21:16

DIn fejl når du ikke sætter prisen FØR du kører hjemmefra


"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:4106b4be$0$168$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
> > > PS:
> > > Hvis man skal tjene sorte penge i dk, så skal man være autolakerer
eller
> > > automekaniker. Alt inden for EDB vil folk ikke give en skaldet krone
for
> > at
> > > få lavet.
> >
> > De er der så delte meninger om...
>
> Tja nu har jeg "serviceret" en små 20-40 mennesker med deres PC og iPAQ
> problemer og den ENESTE som har været fair er autolakereren. ALLE de andre
> har spist mig af med en flaske vin for at jeg har siddet og ominstalleret
> deres PC en hel aften.
> Jeg tænker på hvor mange mekanikere som gad at lave min bil for en flaske
> vin?
> Jeg HADER bare TomTom navigator 3, nu har jeg måtte hjælpe 4 personer med
at
> installere skidtet fordi de har købt det på tilbud i Kvickly der ikke kan
> yde support. Alt hvad jeg har fået for det er 2 sølle flasker vin og den
ene
> af dem har jeg endda hjulpet 3 gange fordi han havde fået ALT fjernet fra
> sin iPAQ igen. Når jeg ser han ringer vil jeg slet ikke tage telefonen
> mere.....bare det det har kostet mig i benzin overstiger værdien af den
ene
> flaske rødvin ((
>
> --
> Tom
>
>



Ukendt (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-07-04 21:22



> DIn fejl når du ikke sætter prisen FØR du kører hjemmefra

Jep og folk i Jylland er kronisk nærrige

--
Tom



Roland Vogt (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Roland Vogt


Dato : 27-07-04 21:28

korrekt.....


"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:4106b96f$0$156$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
> > DIn fejl når du ikke sætter prisen FØR du kører hjemmefra
>
> Jep og folk i Jylland er kronisk nærrige
>
> --
> Tom
>
>



Brian (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 27-07-04 21:46

Hejsa

Tom skrev:

> Jep og folk i Jylland er kronisk nærrige

Eller også har vi svært ved at sige, hvad vi vil have for vores tid

/Brian



Ukendt (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 27-07-04 21:52



>
> Tom skrev:
>
> > Jep og folk i Jylland er kronisk nærrige
>
> Eller også har vi svært ved at sige, hvad vi vil have for vores tid

Det skrev jeg jo også "jep" til )
Men det er edermugme også lidt usselt at sidde og spilde en hel aften hos en
som kender en og så får man tilbudt en flaske vin for det. (en timeløn på
ca. 5 Kr)

De 40 Kr som en god flaske koster i tyskland kan jeg godt købe selv. (

--
Tom



bme (28-07-2004)
Kommentar
Fra : bme


Dato : 28-07-04 09:29


"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
news:4106c05c$0$176$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>
>
> >
> > Tom skrev:
> >
> > > Jep og folk i Jylland er kronisk nærrige
> >
> > Eller også har vi svært ved at sige, hvad vi vil have for vores tid
>
> Det skrev jeg jo også "jep" til )
> Men det er edermugme også lidt usselt at sidde og spilde en hel aften hos
en
> som kender en og så får man tilbudt en flaske vin for det. (en timeløn på
> ca. 5 Kr)
>
> De 40 Kr som en god flaske koster i tyskland kan jeg godt købe selv. (
>

Jeg er rørendes enig i dine synspunkter. Har selv i tide og utide samlet en
række nye computere for folk - er nu begyndt at forlange en plovmand for
arbejdet, og sjovt nok bakker folk lynhurtigt ud, når de hører prisen. Helt
ærligt, hvad fanden forventer de? at jeg gider at sidde en hel aften og
samle hardware og installere styresystem mm for et klap på skulderen? glem
det - fra nu af er det kun nære venner der får support, resten må bløde for
det.

/bo



Thomas Strandtoft (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Thomas Strandtoft


Dato : 28-07-04 12:31

Tom wrote:

> Tja nu har jeg "serviceret" en små 20-40 mennesker med deres PC og iPAQ
> problemer og den ENESTE som har været fair er autolakereren. ALLE de andre
> har spist mig af med en flaske vin for at jeg har siddet og ominstalleret
> deres PC en hel aften.
> Jeg tænker på hvor mange mekanikere som gad at lave min bil for en flaske
> vin?

Det er fordi folk opfatter det at nørde med edb som hygge, mens
det at skrue på bil er arbejde.. Det er sådan noget med "Tom er så
glad for teknik og knapper, så vi hyggede os hele aftenen igår med
at lege med mit nye navigationssystem..". Hvis du ikke har det på
den måde, må du blive bedre til at fortælle det og definere
"spillereglerne"..

> Jeg HADER bare TomTom navigator 3, nu har jeg måtte hjælpe 4 personer med at
> installere skidtet fordi de har købt det på tilbud i Kvickly der ikke kan
> yde support. Alt hvad jeg har fået for det er 2 sølle flasker vin og den ene
> af dem har jeg endda hjulpet 3 gange fordi han havde fået ALT fjernet fra
> sin iPAQ igen. Når jeg ser han ringer vil jeg slet ikke tage telefonen
> mere.....bare det det har kostet mig i benzin overstiger værdien af den ene
> flaske rødvin ((

Jeg går ud fra at det er folk du kender i forvejen? Hvis det er,
er det da gakket at lade et venskab gå i fløjten fordi vedkommende
trækker for meget på din hjælp. Jeg har også oplevet bekendte der
kun ringede når de havde bøvl med edb'en, dem har jeg så forklaret
at jeg ikke ønskede at være deres "private hotline support", så
enten måtte de lægge stilen om og begynde at inkludere mig i
normale venneting som grillaftner, kortspil og hvad man ellers
laver som venner, eller også måtte vores veje skildes. Du er i din
gode ret til at defineret at edb er arbejde og ikke hygge for dig,
det hjælper også dine venner og bekendte med bedre at forstå
balancegangen..

--
Hygge..
Thomas

<http://www.carftp.com> - a library of car videos.

Olesen (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Olesen


Dato : 28-07-04 14:56


"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse
news:41078E7B.5548713E@carftp.com...


> Jeg har også oplevet bekendte der
> kun ringede når de havde bøvl med edb'en, dem har jeg så forklaret
> at jeg ikke ønskede at være deres "private hotline support", så
> enten måtte de lægge stilen om og begynde at inkludere mig i
> normale venneting som grillaftner, kortspil og hvad man ellers
> laver som venner, eller også måtte vores veje skilles.

Hvordan tog de så dêt ?
Tænkte de ikke, 'han er da en sær snegl',
eller var de så åbentsindede, de synes
det er helt OK, og dermed indrømmer,
de måske har trukket ldit for meget på
expertisen ?
(kan godt følge dig ellers...jeg synes dog
det er nemmere blot at meddele, al support
via email er gratis, udkørsel koster fra kr. 100,-)...



Thomas Strandtoft (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Thomas Strandtoft


Dato : 28-07-04 19:39

Olesen wrote:

> > normale venneting som grillaftner, kortspil og hvad man ellers
> > laver som venner, eller også måtte vores veje skilles.
>
> Hvordan tog de så dêt ?

Det er skam blevet respekteret.

> Tænkte de ikke, 'han er da en sær snegl',

Det gør de sgu alligevel..

> eller var de så åbentsindede, de synes
> det er helt OK, og dermed indrømmer,
> de måske har trukket ldit for meget på
> expertisen ?

De par gange det har været nødvendigt har det egentlig været mere
en "aha-oplevelse" for dem, de har troet at jeg hyggede mig med
det og ikke helt været klar over at jeg betragter edb som
arbejde..

Jeg gider ikke det show med at undlade at tage telefonen når det
er "de problematiske" der ringer, det er meget nemmere at sige
"Hør her, jeg vil meget hellere have jer som venner end ind i et
eller andet "kunde"/supporter-forhold og derfor har jeg ikke tænkt
mig at bikse mere med jeres edb - det fungerer ikke for mig. Hvis
I har brug for at få bikset med edb'en, så ring til min kammerat,
han gider godt og tager kun xx i timen. Bortset fra det, er det
ikke længe siden vi er mødtes over en gang havegrill?"..

> (kan godt følge dig ellers...jeg synes dog
> det er nemmere blot at meddele, al support
> via email er gratis, udkørsel koster fra kr. 100,-)...

Det er bare svært at administrere med familie og venner, for hvor
mange timer var det nu lige du sad foran skærmen og tæller
kaffepauserne og hyggesluderen med??

--
Hygge..
Thomas

<http://www.carftp.com> - a library of car videos.

Olesen (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Olesen


Dato : 28-07-04 19:50


"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse
news:4107F2BE.F6CA0156@carftp.com...


> Det er bare svært at administrere med familie og venner, for hvor
> mange timer var det nu lige du sad foran skærmen og tæller
> kaffepauserne og hyggesluderen med??

Bare ta' ved.
Er du for dyr, så ringer de sjældnere og sjældnere,
og kun, når der skrives NTLDR is missing..))



Brian (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 28-07-04 19:52

Hejsa

Thomas Strandtoft skrev:

> Det er bare svært at administrere med familie og venner, for hvor
> mange timer var det nu lige du sad foran skærmen og tæller
> kaffepauserne og hyggesluderen med??

Selvfølgelig tæller det med... så slipper de til gengæld også
for det der nymodens "moms" sjov

/Brian



Ukendt (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 28-07-04 21:42



> Jeg går ud fra at det er folk du kender i forvejen? Hvis det er,
> er det da gakket at lade et venskab gå i fløjten fordi vedkommende
> trækker for meget på din hjælp.

Næh det er nogen af min families venner så det er mig totalt ligegyldig om
de skulle blive sure på mig.

--
Tom



Thomas Strandtoft (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Thomas Strandtoft


Dato : 28-07-04 23:08

Tom wrote:

> Næh det er nogen af min families venner så det er mig totalt ligegyldig om
> de skulle blive sure på mig.

Så sig nej tak til opgaven, det er da ikke nogen skam at melde ud
at du trækker grænsen ved at hjælpe familiemedlemmer, eller hvor
langt ud i kartoffelrækkerne du nu gider ud..

--
Hygge..
Thomas

<http://www.carftp.com> - a library of car videos.

Ebbe Kristensen (29-07-2004)
Kommentar
Fra : Ebbe Kristensen


Dato : 29-07-04 10:11

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message news:<4106b4be$0$168$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...

> Alt hvad jeg har fået for det er 2 sølle flasker vin og den ene
> af dem har jeg endda hjulpet 3 gange fordi han havde fået ALT fjernet fra
> sin iPAQ igen. Når jeg ser han ringer vil jeg slet ikke tage telefonen
> mere.....bare det det har kostet mig i benzin overstiger værdien af den ene
> flaske rødvin ((

Lige siden venner og familie begyndte at få brug for computerhjælp,
har jeg haft en fast pris:

En bedre middag.

Efter jeg fik kæreste (og siden blev gift med hende) selvfølgelig med
ledsager.

Det har hjulpet gevaldigt på hyggekvotienten

Ebbe

Per Beer Hansen (29-07-2004)
Kommentar
Fra : Per Beer Hansen


Dato : 29-07-04 11:04

Tom wrote:
>
> Tja nu har jeg "serviceret" en små 20-40 mennesker med deres PC og
> iPAQ problemer og den ENESTE som har været fair er autolakereren.
> ALLE de andre har spist mig af med en flaske vin for at jeg har
> siddet og ominstalleret deres PC en hel aften.

Jeg har også en stor "vennekreds" når deres ting går i stykker, men jeg har
fra starten gjort dem klart, at jeg selvfølgeligt gerne vil hjælpe nære
venner og familie uden betaling, men venners venner og længere ude, de får
lov at betale for det.
Og det er uanset om jeg skal lave bil eller computer for dem.

> Jeg tænker på hvor mange mekanikere som gad at lave min bil for en
> flaske vin?

Hvis bare flasken er stor nok, så kan vi godt finde ud af noget

> Jeg HADER bare TomTom navigator 3, nu har jeg måtte hjælpe 4 personer
> med at installere skidtet fordi de har købt det på tilbud i Kvickly
> der ikke kan yde support. Alt hvad jeg har fået for det er 2 sølle
> flasker vin og den ene af dem har jeg endda hjulpet 3 gange fordi han
> havde fået ALT fjernet fra sin iPAQ igen. Når jeg ser han ringer vil
> jeg slet ikke tage telefonen mere.....bare det det har kostet mig i
> benzin overstiger værdien af den ene flaske rødvin ((

Kender godt typen, men du er nødt til at være "hård" og skære i gennem, og
fortælle dem at du ikke gør det gratis mere.
Kan han ikke forstå det, så er det bare "ud" med ham
Ellers bliver han jo ved at ringe.

--
Mvh
Per
www.perbeer.ninja.dk
masser af F1 video's samt meget andet motorsport



Roland Vogt (29-07-2004)
Kommentar
Fra : Roland Vogt


Dato : 29-07-04 18:51


> Jeg har også en stor "vennekreds" når deres ting går i stykker, men jeg
har
> fra starten gjort dem klart, at jeg selvfølgeligt gerne vil hjælpe nære
> venner og familie uden betaling, men venners venner og længere ude, de får
> lov at betale for det.
>
Kender det godt.´Men hvis man ved om de er fattige eller bare nærige,
undersøger jeg hvad de kan gøre for mig :)



Olesen (29-07-2004)
Kommentar
Fra : Olesen


Dato : 29-07-04 18:55


"Roland Vogt" <vogt@midtfyn.net> skrev i en meddelelse
news:cebcvd$2pd$1@news.net.uni-c.dk...


> Kender det godt.´Men hvis man ved om de er fattige eller bare nærige,
> undersøger jeg hvad de kan gøre for mig :)

Min moster er millionær et par gange, så jeg
er da stolt af den 50'er jeg fik ud af hende forleden...

-må vi se pics af din nye skærmkant ? *S*



Thomas Strandtoft (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Thomas Strandtoft


Dato : 28-07-04 11:55

Tom wrote:

> Hvis man skal tjene sorte penge i dk, så skal man være autolakerer eller
> automekaniker. Alt inden for EDB vil folk ikke give en skaldet krone for at
> få lavet.

Med de brugtbilpriser der er for tiden er der ikke stor økonomi i
at være sort mekaniker, jeg kender flere mekanikere der
istandsætter brugte biler i tider med svigtende ordrer og det er
der ikke mange kroner i.. Er du derimod tømrer eller murer og kan
sætte køkken og badeværelse op for folk der har taget pauselån så
er der gang i geschæften..

Hvad EDB angår er der ganske rigtigt ikke penge i at kunne
geninstallere Windows, men kan du noget der er mere avanceret end
det er det ikke svært at få det betalt..

--
Hygge..
Thomas

<http://www.carftp.com> - a library of car videos.

Ukendt (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 28-07-04 12:02



> Med de brugtbilpriser der er for tiden er der ikke stor økonomi i
> at være sort mekaniker, jeg kender flere mekanikere der
> istandsætter brugte biler i tider med svigtende ordrer og det er
> der ikke mange kroner i.. Er du derimod tømrer eller murer og kan
> sætte køkken og badeværelse op for folk der har taget pauselån så
> er der gang i geschæften..

Jeg kan både sætte køkken op, lave vvs og en del på bilen. Jeg kan lave
elektronik og PC, men kan alligevel ikke få mere end en flaske vin. Så sort
arbejde kan man vel ikke kalde det, når der ingen betaling finder sted.


> Hvad EDB angår er der ganske rigtigt ikke penge i at kunne
> geninstallere Windows, men kan du noget der er mere avanceret end
> det er det ikke svært at få det betalt..

Så bor jeg det "forkerte" sted

--
Tom



Roland Vogt (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Roland Vogt


Dato : 27-07-04 22:01

Fik I set min side?

den har været ramt af mange hits .


"Roland Vogt" <vogt@abekattenjens_midtfyn.net> skrev i en meddelelse
news:ce5j24$dnc$1@news.net.uni-c.dk...
> www.hery.dk/opel
>
>



Henrik B. (27-07-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 27-07-04 22:15


"Roland Vogt" <vogt@midtfyn.net> skrev i en meddelelse
news:ce6fku$m2h$1@news.net.uni-c.dk...
> Fik I set min side?
>
> den har været ramt af mange hits .

Jooeee.....men ikke noget ekseptionelt. Manglende links m.v.

M.v.h.



Roland Vogt (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Roland Vogt


Dato : 28-07-04 13:04

hvorfor nogle links mangler?


"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:4106c5c7$0$270$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Roland Vogt" <vogt@midtfyn.net> skrev i en meddelelse
> news:ce6fku$m2h$1@news.net.uni-c.dk...
> > Fik I set min side?
> >
> > den har været ramt af mange hits .
>
> Jooeee.....men ikke noget ekseptionelt. Manglende links m.v.
>
> M.v.h.
>
>



Deaster (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Deaster


Dato : 28-07-04 13:25

"Roland Vogt" <vogt@abekattenjens_midtfyn.net> skrev i en meddelelse
news:ce84kj$3j5$1@news.net.uni-c.dk...
> hvorfor nogle links mangler?

Hvorfor kan du stadigvæk ikke finde ud af at citere korrekt ?



--
Deaster
"War is God´s way of teaching
Americans geography"



Roland Vogt (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Roland Vogt


Dato : 28-07-04 13:42

hvem kan jeg ikke citere?

jeg opfører ikke citater.....


"Deaster" <nospam@deaster.dk> skrev i en meddelelse
news:2mpk91FpplnoU1@uni-berlin.de...
> "Roland Vogt" <vogt@abekattenjens_midtfyn.net> skrev i en meddelelse
> news:ce84kj$3j5$1@news.net.uni-c.dk...
> > hvorfor nogle links mangler?
>
> Hvorfor kan du stadigvæk ikke finde ud af at citere korrekt ?
>
>
>
> --
> Deaster
> "War is God´s way of teaching
> Americans geography"
>
>



Henrik B. (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 28-07-04 14:01


"Roland Vogt" <vogt@abekattenjens_midtfyn.net> skrev i en meddelelse
news:ce86sb$47r$1@news.net.uni-c.dk...
> hvem kan jeg ikke citere?

Dig...

> jeg opfører ikke citater.....

Nej, men det er god skik at citere/skrive UNDER det man svarer på. Det
letter overskueligheden. Og er det en lang tekst man svarer på, er det også
god skik at klippe overskydende tekst væk, og evt. dele svaret op i flere
bidder - som jeg bl.a. har gjort her.

M.v.h.



Roland Vogt (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Roland Vogt


Dato : 28-07-04 14:02

Jeg gør jo bare hvad outlook express gør som standard... det er der vel en
mening med?


"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:4107a374$0$211$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Roland Vogt" <vogt@abekattenjens_midtfyn.net> skrev i en meddelelse
> news:ce86sb$47r$1@news.net.uni-c.dk...
> > hvem kan jeg ikke citere?
>
> Dig...
>
> > jeg opfører ikke citater.....
>
> Nej, men det er god skik at citere/skrive UNDER det man svarer på. Det
> letter overskueligheden. Og er det en lang tekst man svarer på, er det
også
> god skik at klippe overskydende tekst væk, og evt. dele svaret op i flere
> bidder - som jeg bl.a. har gjort her.
>
> M.v.h.
>
>



Henrik B. (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 28-07-04 14:10


"Roland Vogt" <vogt@abekattenjens_midtfyn.net> skrev i en meddelelse
news:ce8816$4kq$1@news.net.uni-c.dk...
> Jeg gør jo bare hvad outlook express gør som standard... det er der vel en
> mening med?

Glem nu bare hvad "OE gør som standard", og så hør efter hvad andre brugere
fortæller dig. Fælg linket som Deaster har postet, der står forklaret,
hvordan man nemmest og bedst gebærder sig i nyhedsgrupper.

M.v.h.



Deaster (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Deaster


Dato : 28-07-04 14:27

"Roland Vogt" <vogt@abekattenjens_midtfyn.net> skrev i en meddelelse
news:ce8816$4kq$1@news.net.uni-c.dk...
> Jeg gør jo bare hvad outlook express gør som standard... det er der vel en
> mening med?

Fordi man benytter halvdefekt software behøver man jo ikke opføre sig som en
2 årig der ikke kan få sin vilje. Prøv nu at læse det link jeg medsendte
før.



--
Deaster
"War is God´s way of teaching
Americans geography"



Roland Vogt (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Roland Vogt


Dato : 28-07-04 14:34

Ja Deaster - du fremmer da din personlighed med den udtalelse? Kom du ikke
ind på VUC 9. kl. IGEN? Ja, hæng i .. Måske det sker en dag. Der er håb for
alle



Deaster (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Deaster


Dato : 28-07-04 14:44

"Roland Vogt" <vogt@abekattenjens_midtfyn.net> skrev i en meddelelse
news:ce89sq$564$1@news.net.uni-c.dk...
> Ja Deaster - du fremmer da din personlighed med den udtalelse? Kom du ikke
> ind på VUC 9. kl. IGEN? Ja, hæng i .. Måske det sker en dag. Der er håb
for
> alle

Nej, nu lykkedes det dig næsten at citere korrekt, tillykke. Du mangler bare
lige at medtage noget af teksten fra det oprindelige indlæg, så man kan se
hvad du svarer på.



--
Deaster
"War is God´s way of teaching
Americans geography"



Deaster (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Deaster


Dato : 28-07-04 14:01

"Roland Vogt" <vogt@abekattenjens_midtfyn.net> skrev i en meddelelse
news:ce86sb$47r$1@news.net.uni-c.dk...
> hvem kan jeg ikke citere?
>

Svjv. er der mindst to andre som har linket til den, men jeg kan da godt
gøre det en ekstra gang:
http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

> jeg opfører ikke citater.....

Nej, hvor er du dygtig til ordspil.



--
Deaster
"War is God´s way of teaching
Americans geography"



jan@fedtegreven.dk (27-07-2004)
Kommentar
Fra : jan@fedtegreven.dk


Dato : 27-07-04 22:34

"Roland Vogt" <vogt@midtfyn.net> skrev :

>Fik I set min side?

mjoehhhhh.....

>Kofanger for Stort hul (brændmærke, drengestreger), sol skadet

plasticpadding ? og grå maling fra dertil indrettet dåse

>Kofanger bag Solskadet

(dåsen igen)

>Sidelister, begge ydersider De er næsten faldet af - hænger i kanterne

Har du ikke en bøtte knold&Tot lim ?

>Frontrude Stenslag

Slå igen ;)

>Højtalere De er begge sprunget - standard 25W (kedeligt)

Hvis fruen synger som min husvaran, giver jeg dig ret - det er
kedeligt.

>Cigaretænder Den virker ikke.. der er forbindelse for mobilen lader fint

Ronson laver glimrende lightere

>Bogstaver 1.8i mangler bagpå bilen - tidligere ejer har fjernet dem

Du er webdesigner - og bruger åbenbart Frontpage - jamen mand dog

Et stykke pap i printeren - og en skrifttype der passer, så skærer du
med en skarp kniv, og har en fin skabelon. Så kravler du ned under
bilens bag, og saver en passende del af kofangeren - et stykke på 5
gange 5 centimeter, og laver selv nye bogstaver.

Skiltet koster nu vist kun en 20 krone hos Opel - men selvgjort er
langt sjovere.

(og bruger den grå dåse igen, og plasten er nok ret sort)


Man kan nu komme langt med ganske små midler - men intet af det du
nævner, har jo med selve driften af bilen at gøre

(musikken i kabinen naturligtvis undtaget)



--
jan@Fedtegreven.dk

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

Ukendt (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 28-07-04 07:34


<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse
news:40idg0pgiha18q6tu32v4lj7b8mhocmoni@dtext.news.tele.dk...

> Skiltet koster nu vist kun en 20 krone hos Opel - men selvgjort er
> langt sjovere.

Jeg mener nu at jeg gav omkring en 50'er for 1.4 skiltet til min gamle
Kadett...

Roland - jeg har sq det gamle 2.0 skilt liggende fra den, kan det bruges? :)


--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94
http://www.opelpower.dk/galleri/?mode=showcar&carid=1



Roland Vogt (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Roland Vogt


Dato : 28-07-04 13:05

de kan da nok bruges


"Bjørn" <bjorn[at]norgaardsweb.dk> skrev i en meddelelse
news:4107483d$0$209$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> <jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse
> news:40idg0pgiha18q6tu32v4lj7b8mhocmoni@dtext.news.tele.dk...
>
> > Skiltet koster nu vist kun en 20 krone hos Opel - men selvgjort er
> > langt sjovere.
>
> Jeg mener nu at jeg gav omkring en 50'er for 1.4 skiltet til min gamle
> Kadett...
>
> Roland - jeg har sq det gamle 2.0 skilt liggende fra den, kan det bruges?
:)
>
>
> --
> Mvh Bjørn,
> Opel Vectra A CDX '94
> http://www.opelpower.dk/galleri/?mode=showcar&carid=1
>
>



Thomas Strandtoft (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Thomas Strandtoft


Dato : 28-07-04 12:42

Roland Vogt wrote:

> Fik I set min side?
>
> den har været ramt af mange hits .

Folks nysgerrighed, det er helt klassisk, at gør du opmærksom på
et link i dit indlæg, så får du en bunke hits det næste døgn når
folk skal se hvad det er. Det er fuldstændigt ligegyldigt hvor
sekundært det er, så hvis jeg fx. skriver at jeg kan ses med
afrohår her <http://www.carftp.com/nythaarsaften.png> så får jeg
fluks en 50-60 hits på siden. Er der så en eller anden der
kommenterer linket kommer der lynhurtigt 100-200 hits mere..

--
Hygge..
Thomas

<http://www.carftp.com> - a library of car videos.

Ukendt (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 28-07-04 12:59


"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse
news:410790FC.99E88911@carftp.com...
> Roland Vogt wrote:
>
> > Fik I set min side?
> >
> > den har været ramt af mange hits .
>
> Folks nysgerrighed, det er helt klassisk, at gør du opmærksom på
> et link i dit indlæg, så får du en bunke hits det næste døgn når
> folk skal se hvad det er. Det er fuldstændigt ligegyldigt hvor
> sekundært det er, så hvis jeg fx. skriver at jeg kan ses med
> afrohår her <http://www.carftp.com/nythaarsaften.png> så får jeg
> fluks en 50-60 hits på siden. Er der så en eller anden der
> kommenterer linket kommer der lynhurtigt 100-200 hits mere..

Lækkert billede :)

(den kommentar giver mindst 250 hits)

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94
http://www.opelpower.dk/galleri/?mode=showcar&carid=1



Henrik B. (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 28-07-04 13:27


"Bjørn" <bjorn[at]norgaardsweb.dk> skrev i en meddelelse
news:41079482$0$253> > Folks nysgerrighed, det er helt klassisk, at gør du
opmærksom på
> > et link i dit indlæg, så får du en bunke hits det næste døgn når
> > folk skal se hvad det er. Det er fuldstændigt ligegyldigt hvor
> > sekundært det er, så hvis jeg fx. skriver at jeg kan ses med
> > afrohår her <http://www.carftp.com/nythaarsaften.png> så får jeg
> > fluks en 50-60 hits på siden. Er der så en eller anden der
> > kommenterer linket kommer der lynhurtigt 100-200 hits mere..
>
> Lækkert billede :)
>
> (den kommentar giver mindst 250 hits)

Pyntede gjorde det også.

(Endnu 200 hits).

M.v.h.



Thomas Strandtoft (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Thomas Strandtoft


Dato : 28-07-04 19:50

"Henrik B." wrote:

> > > afrohår her <http://www.carftp.com/nythaarsaften.png> så får jeg
> > > fluks en 50-60 hits på siden. Er der så en eller anden der
> > > kommenterer linket kommer der lynhurtigt 100-200 hits mere..
> >
> > Lækkert billede :)
> >
> > (den kommentar giver mindst 250 hits)
>
> Pyntede gjorde det også.

Jep, det er faktisk slet ikke så tosset, omend den var af
polyester og frygteligt varm..

Det er fra nytårsaften for et par år siden. Først på aftenen,
inden vi var blevet for stive, skulle vi hjem til en og hente en
ekstra fonduegryde. Naturligvis foregik køreturen iført afroer,
med alle ruderne helt nede, armen-i-karmen (trods solidt
frostvejr) og "negermusik" for fuld blæs på anlægget. Jeg havde
medbragt en sort tusch, for hvis nu vi blev stoppet af høkerne, så
kunne jeg nå at male afro på mit kørekort så billedet passede..


> (Endnu 200 hits).

61 hits siden i eftermiddags, og der kommer garanteret flere til
det næste døgns tid..

--
Hygge..
Thomas

<http://www.carftp.com> - a library of car videos.

Brian (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 28-07-04 16:55

Hejsa

Thomas Strandtoft skrev:

> Det er fuldstændigt ligegyldigt hvor
> sekundært det er, så hvis jeg fx. skriver at jeg kan ses med
> afrohår her <http://www.carftp.com/nythaarsaften.png> så får jeg
> fluks en 50-60 hits på siden.

Motherfucker skæg og afrohat... det er god stil!

>Er der så en eller anden der
> kommenterer linket kommer der lynhurtigt 100-200 hits mere..

Så har du 300-600 allerede....

/Brian



Thomas Strandtoft (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Thomas Strandtoft


Dato : 28-07-04 19:52

Brian wrote:

> Motherfucker skæg og afrohat... det er god stil!

Gu' er det så..

> >Er der så en eller anden der
> > kommenterer linket kommer der lynhurtigt 100-200 hits mere..
>
> Så har du 300-600 allerede....

Helt på den måde fungerer det ikke.. Måske jeg skal hæve indsatsen
med toppen af et støddæmpertårn??
<http://www.carftp.com/damper.jpg>

--
Hygge..
Thomas

<http://www.carftp.com> - a library of car videos.

Brian (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Brian


Dato : 28-07-04 19:55

Hejsa

Thomas Strandtoft skrev:

> Helt på den måde fungerer det ikke.. Måske jeg skal hæve indsatsen
> med toppen af et støddæmpertårn??
> <http://www.carftp.com/damper.jpg>

Hehe.... jeg _må_ da have været den første!

/Brian



Thomas Strandtoft (28-07-2004)
Kommentar
Fra : Thomas Strandtoft


Dato : 28-07-04 23:16

Brian wrote:

> > Helt på den måde fungerer det ikke.. Måske jeg skal hæve indsatsen
> > med toppen af et støddæmpertårn??
> > <http://www.carftp.com/damper.jpg>
>
> Hehe.... jeg _må_ da have været den første!

Nah, nummer to, jeg skulle jo lige check om jeg havde skrevet
adressen korrekt..

--
Hygge..
Thomas

<http://www.carftp.com> - a library of car videos.

Rene Joergensen (01-08-2004)
Kommentar
Fra : Rene Joergensen


Dato : 01-08-04 13:22

Brian <brian@nejtak.dk> wrote:

>> Det er fuldstændigt ligegyldigt hvor
>> sekundært det er, så hvis jeg fx. skriver at jeg kan ses med
>> afrohår her <http://www.carftp.com/nythaarsaften.png> så får jeg
>> fluks en 50-60 hits på siden.
> Motherfucker skæg og afrohat... det er god stil!

Ja, det er en tro kopi af Shaft

> Så har du 300-600 allerede....

Måske hvis man gør opmærksom på hende den nøgne kran der sidder ved
siden af ham

--
-René


Thomas Strandtoft (01-08-2004)
Kommentar
Fra : Thomas Strandtoft


Dato : 01-08-04 19:22

Rene Joergensen wrote:

> > Motherfucker skæg og afrohat... det er god stil!
>
> Ja, det er en tro kopi af Shaft

Ja, bortset fra at jeg er lidt mere cool i replikken..

> > Så har du 300-600 allerede....
>
> Måske hvis man gør opmærksom på hende den nøgne kran der sidder ved
> siden af ham

Sølle 81 er hvad det har kunne nå op på, de første 65 efter et par
timer.. Enten er det simpelthen *for* uinteressant eller også er
folk bare på ferie..


--
Hygge..
Thomas

<http://www.carftp.com> - a library of car videos.

Peter Weis (02-08-2004)
Kommentar
Fra : Peter Weis


Dato : 02-08-04 18:03

Thomas Strandtoft <thomas@carftp.com> wrote:

> Folks nysgerrighed, det er helt klassisk, at gør du opmærksom på
> et link i dit indlæg, så får du en bunke hits det næste døgn når
> folk skal se hvad det er. Det er fuldstændigt ligegyldigt hvor
> sekundært det er, så hvis jeg fx. skriver at jeg kan ses med
> afrohår her <http://www.carftp.com/nythaarsaften.png> så får jeg
> fluks en 50-60 hits på siden. Er der så en eller anden der
> kommenterer linket kommer der lynhurtigt 100-200 hits mere..

Skidt med antallet af hits. Det bedste er da at det pynter så
gevaldigt.

mvh
Peter

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177522
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408663
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste