185/65-14 eller 195/65-14 til Citroen Xsar~
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-07-04 09:54

Hej NG.

Hvor finder jeg billigst kvalitetsdæk i størrelsen 185/65-14 eller 195/65-14
til Citroen Xsara ?

Hvilke mærker skal man holde sig fra og hvilke mærker er gode ?
Jeg er altid blevet fortalt at franske biler skal bruge Michelin, og jeg er
da også glad for Michelin Energy som der er mange kilometre i.

--
mvh/rg. Christian
Mit hold i DR's F1 managerspil: http://www.012.dk/holdf1.jpg

Fra : Snusken

Dato : 27-07-04 10:37

Et smut til Tyskland er en mulighed. Det er som regel friske dæk (2-3
uger gamle) de monterer .. og der plejer at være en lille tusse at spare
på 4 mærkevaredæk ift superduperdæk osv i DK

mvh eric