Golf diesel 1,6 fra 1990
Fra : Lykke

Dato : 27-07-04 06:19

Jeg har købt en golf 1,6 diesel med originale fjernlys monteret i
kølergitteret.
De lyser ikke når fjernlyset bliver tænd, Jeg har prøvet at demonteret
gitteret og skilt stikket af lige bag ved køleren. Derefter har jeg prøvet
at sætte strøm på og de virker. Men problemet er at jeg ikke ved om der er
et relæ inde i sikringsboksen som evt skulle tænde dem når fjernlyset
tændes, men det er der måske nogle af jer der ved.
De forskellige relæer har numre, så hvis i ved det, så bare kom med
nummeret.
Har i evt en side på nettet hvor man kan finde et el-diagram vil det blive
modtaget med kyshånd.

Med venlig hilsen

Poul

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 27-07-04 07:08

Lykke wrote:

> Har i evt en side på nettet hvor man kan finde et el-diagram vil det
> blive modtaget med kyshånd.

http://www.golf2.dk/index.php?action=download Scroll helt i bund på
siden.

mvh